Pfff.. effe mn ei kwijt hoor!

Ha dames.
Nou ik zit weer s in een enorme zwangerschapsemobui!
T begon vanmorgen al toen mn man belde dat ie tot vanavond 10 uur weg zou zijn voor t werk. Ik heb elke maandag avond een orkest, en dat heb ik nu al 3 keer af moeten zeggen omdat mn man weg moest. Zegt ie ook nog is dat zijn werk voor mijn hobby gaat! Nouja, en niemand kan er dan natuurlijk oppassen.

T volgende probleem is dat ik morgenmiddag moet werken, en er ook NIEMAND kan oppassen! Dus heeft mn gastouder t bureau opgebeld of er iemand anders kon oppassen. Tsja, dat kan. Maar wel een wildvreemde dus! En daar baal ik zo ontzettend erg van! Ik vind t maar niks dat mn ventje naar een wildvreemde vrouw moet. Dus heb net maar effe flink mn frustratie zitten uithuilen en ondertussen dit even zitten typen. Misschien dat t me helpt;)

Wat ben ik blij trouwens, dat ik na de zwangerschap 'maar' 16 uur hoef te werken!
Je hoort veel moeders die aan het begin het erg vervelend vinden dat hun kindjes naar de oppas moeten, maar volgens mij is het bij mij de omgedraaide wereld. Ik begin het nu pas vreselijk te vinden!

Dat zijn werk voorgaat op je hobby vind ik wel logisch, maar ik snap wel heel goed dat het erg frustrerend voor jou is. Hobby is toch ontspanning, en die heb je wel even nodig zo te horen!
Kan me ook wel voorstellen dat je het maar niks vindt dat je zoontje morgen bij een wildvreemde vrouw zal zijn, zou ik ook niks vinden. Heb je geen recht op ouderschapsverlof dan?
In ieder geval succes ermee, en laat je niet gek maken door die gekke hormonen. Al heb je dat zelf (helaas) niet in de hand..

Terug
Bovenaan