Pfff eigen willetje

A

Anoniem

Guest
Mirthe heeft het door hoor, dat   ze een eigen ikje heeft. Eten is de laatste tijd mega drama. En als ze iets niet wil is het bah. Wil ik haar in de eetstoel zetten gaat ze met der benen schoppen en bah roepen. Zet ik haar op de grond klimt ze er zelf in met een glimlach.

Eten dat ze niet lust krijgt meteen een zet waarna ze gaat zeuren wat ze wel wil. EE NEE IJS,Bappel!!

Is ze aan het piepen en doen vraag ik wat wil je nou? Loopt ze naar de trapkast staat 3 keer op de deur DIE! Doe ik hem open, gaat ze naar de snoepla en pakt triomfantelijk een lolly. LOLLO DIE!

pfff morgen 1,5jaar.....dat wordt nog wat!

ik had ook net een topic geopend over mijn dramaqueen.....heel herkenbaar.

Liefs sandra

haha, prachtig om te zien (bij een ander)
hier begint het ook te komen. Maar hij kent nog niet zo heel veel woorden, dus als ie iets roept zeg ik gewoon: "ik versta je niet hoor"   en dan ga ik verder (gemeen he?)
Liefs NElleke

Haha,gewoon negeren zou ik zeggen.
Ik herken het eerlijk gezegd niet,maar wat niet is,kan nog komen natuurlijk...
Groetjes Tanja.

Hahaha Lilian, wat herkenbaar........ Hier ook een dame die het allemaal zelf wil doen en woest wordt als ze geholpen wordt. Sjo-sjo (yogurt), appel en ijs roepen als ze haar  eten niet wil (momenteel is dat elemaal geen avondeten meer behalve potjes) en ontzettend lopen piepen en dan naar de snoepla lopen als je vraagt wat er is...... Heb jij mijn dochter soms in huis op maandag en dinsdag???

Grappig is: ik herken het niet van Gijs en vraag me dus af: is het iets wat meisjes hebben wellicht??? (Nelleke en Tanja  herkennen het niet, mijn jongetje had het niet en hoe zit dat bij jou?)  

Groetjes
Susan  

Nou, het begint hier ook te komen.
Nog niet qua eten gelukkig (dat gaat er nog steeds wel in als we haar genoeg afleiden), maar wel met andere dingen.
Gingen we net boodschappen doen. Mevrouw moest en zou in de Quinny buzz in plaats van in haar gewone wandelwagen. In de winkel moest en zou ze iets hebben (speelgoed) en toen ze het niet kreeg bleef ze huilen. Niet erg gezellig! Hopelijk is het een (korte) fase en weet ze snel dat ze haar zin niet krijgt.

Gelukkig zegt Wieteke nog niet zo heel veel woordjes, dus dat scheelt alweer.
Succes ermee.

Groetjes,
Geeske & Wieteke.

Hiya Lillian!

Hier een drama-king. Hij is trouwens net klaar met die fase, maar het heeft wel 2 maanden geduurt dat geklooi met avondeten. Hard schreeuwen, eten uitspugen. Alles zelf willen doen, maar als ik hem dan een lepel gaf dan werdt het olympisch verpleuren met eten. En ondertussen maar heel dramatisch roepen "kokurt, kokurt" (yoghurt) hijj heeft dus vrij lang alleen maar yoghurt gegeten.
Hahaha en Nelleke, mijn man doet wat jij doet, nou ja ongeveer, hij zegt tegen Max, "Hey...spreek eens Engels".
Maar goed, het dus plotsklaps ook weer over.

Oh haha er gebeurt nu net wat anders qua drama, hij komt net aanrennen, roepend mama mama daar! Daar! Dat betekend meestal dat ie z'n bal ergens achter heeft gegooid en ik moet mee want hij kan er zelf niet bij. We lopen zijn kamertje binnen en hij blijft maar roepen 'ilk ilk" (milk) dus ik geef hem zijn melk maar daar werdt ie alleen maar boos van. Hahaha af en toe klopt mijn vertaling van baby chinees kennelijk niet. Wat blijkt nou......er lagen drie hele druppels melk op de grond...jaja DRIE!
Die moest en zou ik dus opruimen volgens meneer de directeur.
Maar goed, ik kreeg wel weer een hele lekkere knuffel achteraf, Max denkt dat ik kan toveren als ik in een veeg de melk opruim.

Ajuus, ilja

Zóóóó herkenbaar, hier wordt ook moeilijk gegeten, de eerst hap is standaard NEE, dus dan tochw at dwang want ze eet dus echt niet. Dan gaat het weer even, wel haar handjes naar beneden houden. Hier is ToeToet ook favoriet en die eet ze zelf.

Ze weet ook precies wat ze wel en niet wil en dat zijn dus toch de niet zo gezonde dingen. Oh en als ze haar zin niet krijgt dan is het brullen, gillen krijsen en dweilen over de vloer. Een echte meid dus.

Het gaat over, zeggen ze....

Groetjes Nanda, mv Tess (17-8)

Terug
Bovenaan