pfff even zeuren

Goeie morge mama's

Hier nog meer mensen die er helemaal doorheen zitten?
Ik slaap mega slecht snachts kan overdag niet slapen anders kom ik snachts helemaal niet meer in slaap... Alles doet zeer weet me geen houding meer aan te nemen en ik ga 1x per week met mijn moeder mee boodschappen doen en zelfs dat is een hel... voel me ook gewoon suf/lam en beroerd sorry voor het zeuren maar moet het ergens kwijt...

Ik heb die dagen ook hoor. Gelukkig niet elke dag, maar redelijk vaak. Ik wil zoveel doen, maar er komt niks uit mijn handen. 's Nachts kom ik niet in slaap of althans slacht in slaap. En ik heb echt ongeloofelijke aambeien.... We zeuren lekker samen!

Slapen is hier ook een ramp hoor.. Al kan ik smiddags best goed slapen. Maar wil k ook niet te veel doen anders raak ik er zo aan gewend. Maar gelukkig verder geen gekke dingen...Geloof wel dat alle kwaaltjes die ik niet heb gehad in t begin,nu afentoe komen.Misselijk ect. Gister last van kramp in mn buik. Achja k lees al dat t nog erger kan..sterkte dames!

Ja hier ook een off day!!
Slaap ook slecht (met name vaak wakker en soms ook heel vroeg).
Ik kan smiddags niet gaan liggen, want twee kids.
Verder wil ik gewoon alles nog doen maar wordt zwaar terug gefloten door mijn lijf. Pijn aan mijn rug en harde buiken.
Ik begin ook te waggelen :-(

Maar....het lijkt wel of er bij mij steeds een paar dagen afwisselen met een paar rotdagen.

Het hoort erbij maar de dagen dat t wat minder gaat begin ik er langzaam wel beetje klaar mee te zijn.

Nou ja dames we houden vol!!
Morgen gaat t vast weer beter!

Och arme dames...
Wat vervelend zeg, dat jullie het zo zwaar hebben...
Dat kan zo verschillen per persoon en per zwangerschap. Neem jezelf goe din acht en bewaak je grenzen hoor!! Heel veel sterkte enne, zeuren mag hoor!!!!

Durf het bijna niet te zeggen maar hier de fitste zwnagerschap van alledrie de keren (op de spataderen na dan).
Vergeet soms zelfs nog dat ik zwanger ben, zoals gisteren toen ik me door oudste zoon van bijna 6 liet uitdagen om hem te pakken terwijl hij hard wegrende... Na dat sprintje merkte ik wel dat ik 32 weken zwanger ben en minder snel dan normaal (had hem nog wel te pakken :))) en zijn verzoek 'Nog een keer!!!' heb ik ook geweigerd maar het gaat dus nog erg goed hier.
Terwijl ik bij de eerste vanaf 32 weken bekkeninstabiliteit had en nauwelijks meer kon lopen..
Ik geniet er dus maar gewoon van!

Sterkte nogmaals en ik denk aan jullie!!!

Terug
Bovenaan