pfff Feline waterpokken??????

A

Anoniem

Guest
Tjonge jonge, ben ik net bij mijn zus. Ze heeft gordelroos en dat heeft ze gekregen van een kindje met waterpokken. Zij weet dus niet wie dat is. Ze heeft veel kindjes gezien ivm nieuwjaarswensen afgelopen weken en incubatietijd voor waterpokken is 3 weken.
Nu was Feline niet haar zelf toen Dennis haar vandaag ophaalde van de creche, dus ik hoop niet dat ze waterpokken heeft.
Dennis had ook uitslag onder zijn arm dat lijkt op gordelroos... grrrrrrrrrrrrr ik kom dan zaterdag gewoon alleen als ze waterpokken heeft.

hoi hoi

als het blijkt dat ze waterpokken heeft en ze voelt zich gewoon goed
waarom zou je ze dan niet meenemen???

bedoel het gevaar is toch al geweken toch??

en dat hebben jullie toch nog een leuke dag

groetjes moekje

hoihoi,

balen zeg dat gordelroos wat dat is echt niet fijn. Maar van de waterpokken hebben geen van mijn kids last gehad hoor. Levi is nu bijna waterpok af en hij zat echt helemaal onder maar heeft er niet echt last van gehad.

Zodra ik 1pokje zag heb ik meteen bij de apotheek lotion alba laten maken, dat droogt in en werkt verkoelend. Ik heb Levi ook in bad gezet met een washandje met havermoutvlokken en echt binnen een paar dagen waren ze bijna allemaal droog.
Hij had het echt heel erg in zijn gezichtje maar behalve wat rode schrale plekken zie je er weinig meer van.

nou hopen dat je gewoon met feline kunt komen zaterdag.

groetjes chimene

Jullie zitten wel een beetje in de lappenmand, he? Nou, hopen maar dat het allemaal snel weer over is.

Groetjes, Marisa

Nou tot nu toe geen waterpokken, dus hoop dat het niet gaat komen!

groetjes Maris

Terug
Bovenaan