pfff... ff een baaldag

Hoi !

Vandaag heb ik een lekkere baaldag... pffffff ben het allemaal spuugzat en heb er helemaal geen zin meer in !
Ik wil weer alles kunnen doen en niet zo afhankelijk zijn !! Me bijvoorbeeld weer mooi aankleden en lekker shoppen naar leuke kleding !
Zin om weer grote wandelingen te maken met mijn honden, ipv een kort blokje om..

Word er gek van dat die kleine zo vervelend is met bewegen.. de ene keer is hij gewoon lekker druk zoals ik hem gewend ben en soms is hij absoluut niet thuis.. zit ik weer in de stress.. wel of niet bellen naar het ziekenhuis..

Vandaag ook weer geweest voor CTG en een verschrikkelijke verloskundige hielp me......... ze vond een echo niet nodig en vond dat ik wel heel vaak kwam (terwijl de gyn dat had voorgeschreven) en het kwam erop neer dat ik dus aan het zeuren was etc... pfff werd zo pissig achteraf !

Ik hoop dat die kleine gauw komt !! Maar ja zal vast nog wel even wachten zijn.. ben vandaag 36 weken.............

Nou ja... gewoon ff een baaldag dus........ heb vanmiddag heerlijk een uur in bad gelegen bij mijn ouders.. ff relaxen ! Dat hielp een beetje ;)

Sorry voor mijn geklaag, maar moest het ff kwijt !

Liefs !

ach klagen mag

en ze weten toch niet waarom je kindje soms zo kalm is? beter te vaak dan te weinig en je kleine verliezen door een chagrijnige verloskundige

wij hebben een klacht ingediend bij MAra's bevalling. ik was 40 en halve week, stuurt ze me weg met opmerking: kan nog weken duren! en dat ik onder hun viel die nacht maar geen telefoonnummer of wat dan ook meegeven.
De vk bleek haar te kennen, waren vaker klachten over.

oh ik kijk ook zo uit naar die ene dag dat ons meiske komt hoor
ben het zo zat, kan geen houding vinden en alles doet zeer en is stijf maar ik kan er niks aan doen grrr stomme zwangerschap, hoe dankbaar ik er ook voor ben.
wie weet vannacht, ik blijf hopen

zo das dan ook een lekkerstuk zeg. je zou zo iemand toch, misselijk gewoon. dat zijn w.s van die ouwe tangen die denken heb je zon broekkie weer.. hebben niks te doen als aan pijntjes denken...
heb je ze niet gelijk de volle laag gegeven?

haha het was idd een oud wijf hahaha :p
en nee wij waren (mijn moeder en ik) van die stomme tutten die met ons mond vol tanden stonden.............. achteraf hadden we zoiets wat een achterlijk gedoe ! En waarom hebben we niets gezegd !?
Nu heel de dag en avond met een rotgevoel gezeten door zo'm stom mens.. belachelijk eigenlijk !

Nou ja ;) niets meer aan te doen ! Ik ga donderdag weer op controle en als het goed is ben ik dan bij een super aardige (charmante...mannelijke:)) gyn:))
Vorige week ook gehad en was helemaal weg van hem haha had zo'n goed gevoel naderhand. Dus dan kan ik het misschien wel zeggen dat ik nu zo gestresst ben geworden door die stomme mutsen (waren er 2... 1 oude en andere in opleding.......)

@ mamalot: die van mij was geen oud wijf! en na 10 uur elke 5min heftige weeen had ik geen energie meer, maar anders was ik haar ws letterlijk aangevlogen op dat moment

@ lieloe: je verwacht het niet, daardoor ben je overrompeld. kan ik ook zo van balen. Ik word gezien als erg mondig maar dit soort dingen gebeuren mij nu ook altijd.

Terug
Bovenaan