pfff goeiemorgen haha

ff vraagje
heeft iemand een verklaring ervoor dat mijn dochtertje altijd sliep tot 08u en nu ineens nog maar tot 06u?? soms 6.30.......
ze ging altijd 20u naar bed, en ben dit maar weer wat later gaan doen om 21u
ze is bijna 6 maanden
zijn er mensen die dit herkennen???
ik weet dat ik misschien al we bevoorrecht ben omdat ze wel al de nacht doorslaapt. en dat doen natuurlijk nog niet alle kids hier, maar je bent zo snel verwend als je kindje tot 08u slaapt

ben benieuwd??
liefs sandra mv annique ( bijna 6 maanden)

Goedemorgen ,

Ik herken dit heel goed.
Nikita slaapt vanaf de eerste maand door , maar om de zoveel tijd dan komt ze 's nachts  en 's ochtends om 05:30.
Dat doet ze dan 2 nachten achter elkaar en dan is het weer over.
We hebben er op gelet wanneer ze dat had/heeft en het blijkt dus wanneer ze iets nieuws heeft geleerd of kan dat ze dat moet verwerken en dit dan een manier is om het verwerken.
Daarna slaapt ze gewoon weer door 's nachts.
Misschien dat dat het is.

Groetjes Jessica en Nikita Veraart

Tess is smorgens vaak wel opdezlfde tijd wakker (rond 6.30) maar ze gaat na de fles weer naar bed en slaapt dan tot ongeveer 9.00. Niet dat dat betekent dat ik dan ook tot 9.00 uur kan slapen want de oudste staat standaard om 7.00 naast mijn bed.

Tess wordt wel regelmatig snacht weer wakker en gaat dan niet weer slapen totdat ze een fles heeft gehad. Gelukkig is dit maar 1 hooguit 2 keer per week.

Sandra mv nick en tess

Hai,

Heel herkenbaar!!!!!!!

Ninthe sliep ook altijd tot 7:30/8:00, maar dat is de laatste tijd ook 6:00 of 6:30.
En soms komt ze snachts ook wel eens, heeft ze nooit gedaan.
Ze gaat ook altijd erg vroeg op bed, 18:00 uur  soms eerder. ( ze is dan gewoon te moe)
We halen haar er om ong. 21:00 uit voor de fles en dan is ze ong half uurtje wakker.

Hoop dat het even een "periode" is.

Liefs Vano en Ninthe

Terug
Bovenaan