Pfff... heel de nacht in de weer geweest

Haai,

Ik had niet veel te doen vannacht, zoals jullie zien. Ik ben volgens mij echt de hele nacht in de weer geweest. Ik heb wel aardig geslapen tussendoor, maar ook continue wakker en veel last van harde buiken/voorweeen gehad. Nu even wat eten en dan weer mijn kratje in om nog een ruk te maken (als dat lukt).

Ik begin wel steeds meer gewend te raken aan die slapeloze nachten. Een paar weken terug was ik dan de halve dag van mijn padje af, nu denk ik: elk uurtje dat ik pak is mooi meegenomen. En dat voor iemand die normaal bezwoer dat ze minimaal 8 uur slaap per nacht nodig had om 'normaal te functioneren'.

Heerlijk die berusting!

Liefs

Hahahaha, toch niet meer geslapen.

Ik hoop dat het nu toch echt nog wel een paar uurtjes lukt.

Ik maak zelf ook geen nachten meer van 8 uur hoor, gaat gewoonweg niet meer. Ben ook iedere morgen rond 5 uur zeker een half uur klaar wakker!!!! BAH

het went wel, maar leuk is anders.

Ik was normaal ook iemand van de 8/0 uurtjes per nacht hoor ;)

Weltrusten

liefs

Vervelend!!! Slim van je dat je elk uurtje wat je kan krijgen lekker meepakt! Ik hoop dus ook voor je dat je nog lekker even wat hebt kunnen inhalen van vanacht.

Gek he, hoe snel zo'n belabberde nachtrust eigenlijk toch weer 'went' (in hoeverre je het wennen kan noemen) en je wel andere dingen verzint om toch wat uit te rusten..

Lekker rustig aan vandaag!
liefs rosan

Jaaa ik had ook altijd te weinig geslapen als ik niet meer dan 8 uur sliep. Maar ik begin ook echt te wennen dat dat niet meer zo is.. Voorbereiding voor straks (bij nachtelijke voedingen) misschien??!! Overdag probeer ik ook niet meer te slapen, anders lig ik s'nachts echt teveel wakker.

Ik begon zelfs nog op te ruimen, na het breken van mijn vruchtwater hahah. Meid ik hoop het zo voor je dat het snel begint, inderdaad zoals je zegt in ons andere topic niet erop gaan zitten wachten het komt vanzelf, geloof me.
En als het dan zover is, lekker genieten.
Ik hoor het wel.

liefs

Oh, ik ben niet de hele nacht wakker geweest hoor! Ik word meestal om de 2 uur wakker en dan ga ik er even uit en dan ga ik weer proberen te slapen, etc. Uiteindelijk heb ik dus wel wat uren gemaakt en ik val vaak in een diepe slaap als mijn man naar zijn werk is (lekker het bed voor mezelf!!!). Dus ik kom mijn dagen wel door ;-)

Nou tschuss!!

Terug
Bovenaan