Nou de titel zegt het al,ik werd wakker met een raar gevoel in mijn buik.kon het niet goed thuis brengen.de avond ervoor had ik al steken onderin,en de kleine lag dwars dus dacht door die steken dat die aan draaien was en gelijk inging dalen.de ochtend vorderde en voelde me eigen steeds "zieker"voelen. ik voor de zekerheid de gyn gebeld (loop daar onder controle) en moest gelijk naar de verloskamers.half uur ctg gehad,dat was gelukkig allemaal prima.2x urine moeten laten testen en bloed...en ook een inwendig onderzoek om te kijken of ik al ontsluiting had ( gatver wat deed dat pijn..) uit urine onderzoek bleek eiwitten in te zitten..!! nog wel onder de norm dus mog naar huis maar zodra ik een ander symptoom er bijkrijg moet ik gelijk terug. ivm zwangerschap vergiftiging.
ik was hier door zo geschrokken dat ik vandaag ALLES nog ga kopen wat ik moet hebben voor de baby kamer dat wat er ook gebeurd ik alles al wel in huis heb,en ik niet hoef lopen te stressen..
sorry lang verhaal maar moest het even van me af typen...
ik was hier door zo geschrokken dat ik vandaag ALLES nog ga kopen wat ik moet hebben voor de baby kamer dat wat er ook gebeurd ik alles al wel in huis heb,en ik niet hoef lopen te stressen..
sorry lang verhaal maar moest het even van me af typen...