A
Anoniem
Guest
Hahahaa... ik moet wel om mezelf lachen...
Voor degene die eerde al zeur-verhaaltjes van mij hebben gelezen....
Ik ben naar mijn baas gestapt en gevraagd of hij acc gaat met mijn ziektmelding voor zoveel% van mijn 40-uren omdat ik het niet meer trek!
Hij gaat ermee accoord!!! Hele last van mijn schouder, pfff... geen druk meer...
Nu kan ik 's ochtends later beginnen en eerder naar huis...
Oh ik kan wel huilen, ik wist gewoon niet wat ik moest doen... suf he? Te bang om baan voorgoed kwijt te raken... ik werk via een uitzendburo en wil na de bevalling voor 3 dgn terug komen!
Alleen hebben jullie suggesties hoe ik die uren het beste kan indelen?
Ik denk dat ik maandag al laat ingaan, morgen nog 1 lange dag maar het weekend zit er achter dus dat overleven we ook wel weer...
Jammer voor mijn collega. Die moet mij overnemen maar het zij zo! Gnagna...
HIEPHOI!!
Voor degene die eerde al zeur-verhaaltjes van mij hebben gelezen....
Ik ben naar mijn baas gestapt en gevraagd of hij acc gaat met mijn ziektmelding voor zoveel% van mijn 40-uren omdat ik het niet meer trek!
Hij gaat ermee accoord!!! Hele last van mijn schouder, pfff... geen druk meer...
Nu kan ik 's ochtends later beginnen en eerder naar huis...
Oh ik kan wel huilen, ik wist gewoon niet wat ik moest doen... suf he? Te bang om baan voorgoed kwijt te raken... ik werk via een uitzendburo en wil na de bevalling voor 3 dgn terug komen!
Alleen hebben jullie suggesties hoe ik die uren het beste kan indelen?
Ik denk dat ik maandag al laat ingaan, morgen nog 1 lange dag maar het weekend zit er achter dus dat overleven we ook wel weer...
Jammer voor mijn collega. Die moet mij overnemen maar het zij zo! Gnagna...
HIEPHOI!!