pfff, helemaal geen zin

herkennen jullie dat ook? Vanavond hebben we een bruiloft, het begint pas om half 10 en het wordt nachtwerk (stond op de kaart). Sinds Floor geboren is heb ik helemaal geen zin meer in dit soort toestanden terwijl ik eerder echt niet vies was van een feestje! Ik denk dan alweer aan de oppas die haar de laatste voeding moet geven (die ik vandaag af moet kolven) en aan het kolven als we vannacht thuiskomen, aan onze oudste die morgenvroeg om 6 uur waarschijnlijk weer aan onze deur staat te rammelen enz enz enz.....
Pffff, ik heb echt geen zin meer in dit soort feestjes, ik lijk wel een oud wijf, haha!
Gisteren hoorden we dat we in december een lang weekend met het werk van mijn man weggaan, zonder kinderen . Vind ik helemaal niet leuk!!! Ik kan me er nu al druk om maken, we zijn nog nooit eerder weggeweest zonder ons kroost. Ach, het zal allemaal vast wel meevallen en heel gezellig worden, ook vanavond, maar het is toch met kindjes wel een beetje anders geworden.
Ik weet niet precies waarom ik dit neertyp, ik lijk echt wel een suffe muts, hihi, maar ben gewoon benieuwd of er meer mama's soms dit gevoel hebben.
groetjes van Ruth

Hoi Ruth!

Nou dat herken ik helemáááááál niet! hihi, wel hoor! Soms voel ik me echt zo'n suffe muts. We zijn er erg burgerlijk van geworden, van kinderen. Probleem is niet dat je geen hebt in een feestje, maar geen zin in al dat geregel er om heen!

Even weg met zijn tweeën is toch wel fijn, twee jaar geleden hebben we dat voor het eerst gedaan. Onze twee oudsten logeerden toen bij opa en oma. Ben benieuwd of die er dit jaar 3 willen hebben! We gaan dan een weekend weg om en nabij onze trouwdag, als het weer lukt dit jaar. De eerste keer was het even slikken, maar later tòch leuk! En als je de kids dan weer ziet is het dubbel genieten!

groetjes,
Sabine

Ja hoor. Heel herkenbaar!
Maar dat weekend van de baas zou ik dan toch niet doen (persoonlijk dan he). Ik houd er al niet van om in mijn en mijn man's vrije tijd (die dan toch al schaars is naast werken!) ook nog verplichte dingen te doen met collega's van het werk. Was vroeger ook wel grappig (al deed ik het toen ook niet of met tegenzin), maar met kinderen die de volgende ochtend inderdaad om half 7 alweer fris en fruitig naar je toe komen huppelen ietsje minder.

hoi
ik vind het ook niet meer leuk.wij hebben de 30e een personeelsbijeenkomst van mn mans werk,van 7 tot 11,dus ook niet voor 12 uur thuis.mijn man wou boas bij opa en oma laten logeren,no way!!!ik haal hem op,al is t midden in de nacht.

Heel herkenbaar.....
Ik ben vandaag niet mee naar het vrijgezellenfeest van vrienden (partner wel). Is op anderhalf uur rijden, duurde van 11.30 tot na middernacht.
Afgezien van het feit dat ik zeker mijn jongste verschrikkelijk mis als hij niet in de buurt is, schoot ik ook een beetje in de stress: thuis is het nog een rommeltje, ik moet nog heel veel papierwerk uitzoeken voor mijn nieuwe baan en van mijn oude baan en van alles kopieren en versturen voor we zelf op vakantie gaan (dinsdag over een week), ik moet nog "even" een opzet maken voor het complete jaarprogramma voor mijn nieuwe baan voor komende dinsdag en ach... dat huishouden en het onkruid in de voortuin en de douche die niet zo fris is en de was die gestreken moest worden en de boodschappen en de fietsenmaker en de builoft zelf deze week en nog een bruiloftsfeest en mijn zwager die eindelijk afstudeert en een feestje geeft en een lijstje maken "wat gaat er allemaal mee op vakantie"...
Kortom: chaos in mijn hoofd en vandaag ben ik aan het ordenen.  De oudste logeert een nachtje bij opa en oma, dus als Bjarne slaapt heb ik mijn handen vrij!

Groetjes Dionne  

Oh ja, herkenbaar. Hoewel ik nooit zo'n late ben geweest. Ik heb gewoon  veel slaap nodig en krijg vaak een dipje wat later op de avond. Ook wij hebben de 30e een feestje. Van een oom en tante die ik eigenlijk nooit zie. Maar ja.... ik ga er heen om met name mijn ouders te plezieren, maar dan wel maar een paar uurtjes.
Groetjes Veerle

Terug
Bovenaan