pfff herrie ;(

A

Anoniem

Guest
hoi

selina is al dagen weer eens uit haar doen ze komt snachts om 4 uur weer en heeft weer van die driftbuien en schreeuwen als ze op bed word gelegt(zou dat een sprong kunnen zijn ???)ze is 20 weken nu)  pffff maar das nog niet alles mijn beneden buurman is met zijn douche bezigAL 3 DAGEN  aan het uithakken en boren  daar word selina helemaal overstuur van en slaapt dan niet  gillen en krijsen in bed zodra hij aan het hakken is (logisch is echt vreselijke herrie)ik probeer haar op bed te leggen als hij stil is maar das maar een uurtje en bij me ouders op bed kan niet want mijn moeder werkt veel.maandag gaan we met vakantie ik hoop dat ze dan weer beetje uit haar sprong is want 4 uur uit bed in de vakantie  is wel vroeg.ppffff word er echt zwaar gefrustreerd van ff

liefs tara mama van selina 14-04-07

Bah, da's niet leuk! Hopelijk is je buurman gauw klaar met z'n gehak en is je kleintje snel uitgesprongen!
groetjes,
Ruth

Das niet fijn nee!!! Ja en als de buurman dan ook nog herrie heeft is helemaal niet leuk!! Misschien heeft ze toch een sprongetje waardoor dit alles komt, het is helaas afwachten of het dit is!!! Succes ermee!!!!

Lief sandy

Terug
Bovenaan