pfff het zit er op...

Vanmorgen moest ik met Lukas naar het ziekenhuis voor een kleine ingreep onder narcose. Maar hij draaide mee in een zogenaamde volwassenprogramma en dat gaat wel wat anders dan bijv. de neusamandelen. Veel wachten! en met eeen hyperactief kind is dat niet altijd even leuk.

Maar hij had op zich een leuke kamer met speelgoed en dat had ik al helemaal niet verwacht. De narcose was een stuk zwaarder dan die van de amdandelen dus hij had wel wat moeite om wakker te worden.

Eenmaal op zijn kamer aangekomen had hij alweer energie voor tien en ik zat dus echt op de klok te kijken van 'wanneer kan ik weer naar huis!) . Om kwart over tien mochten we dus gelukkig al naar huis (we waren er al om zeven uur) en vervolgens stort meneer in de auto in elkaar. DAt had ik wel verwacht.

Hij zit nu lekker in zijn stoel naar een videotje te kijken en ik wordt gek van de herrie omdat de aannemer bezig is (we zitten ook nog eens midden in een grote verbouwing. Er komt een hele extra verdieping op het huis).

Straks lekker slapen en dan vanmiddag nog wat boodschapjes doen en dan is het mooi geweest.

Oja hij mag ook een paar dagen niet buitenspelen! Zijn wondje mag niet vuil worden dus dat wordt nog leuk.

Annemieke

Hiya Annemieke!

he wat fijn dat dat weer allemaal achter de rug is, kan me voorstellen dat het allemaal een beetje gestressed is, zeker met zo'n verbouwing er nog bij. Maar goed dit is in ieder geval weer een ding minder om je zorgen over te maken.
En is een handschoentje niet wat voor Lucas als ie straks perse naar buiten wilt? Ik weet niet hoor, misschien is dat wel een hele domme suggestie van mij, maar ik weet van Max bijvoorbeeld dat ie echt heel nijdig wordt als ie niet naar buiten mag, dat is meestal geen leuke dag.
succes met de verrbouwing ook!

Ajuus, ilja

Hoi Annemiek

Fijn dat het weer achter de rug is..... En nu nog even doorbijten met de herrie in huis en een kleine druktemaker die niet naar buiten mag! Sterkte én beterschap.

Groetjes
Susan

Net als bij een zwangerschap: De laatste loodjes wegen het zwaarst! Fijn dat het nu allemaal achter de rug is! NOg een paar daagjes aanmodderen en dan is het allemaal voorbij!

Lisenka mv Tessa

Mijn kleine lieve man heeft vanmiddag drie uur geslapen, terwijl er boven zijn hoofd in het beton geboord werd (zo ongeveer drie uur lang!). Ik heb hem uiteindleijk maar wakker gemaakt want hij moet vanavond ook nog slapen.

HIj is best hangerig maar heeft gelukkig geen last van zijn handje het is echt een bikkeltje hoor. Ik ben hem vandaag lekker aan het verwennen. DAt heeft hij wel verdiend!

Annemieke

Terug
Bovenaan