Pfff hihi doen ze dat om mij te pesten!! ;-)

Vanmorgen wordt ons yarahtje(bijna 3jr) wakker om 7.15 door mijn man zn wekker!! Shit... wilde me eigenlijk nog om draaie....
Ik probeer nog wat te doezelen want yarah drinkt lekker haar melkje en kijkt sesamstraat... maar mevrouw wil al snel mn haren vol hangen met speltjes (normaal kijkt ze tot 9uur zappelin zonder 1 beweging) pffff... maar oke dan... hang mn haren maar vol!
Om half 9 komt Dani Honger!!! Yarah is ondertussen heel dr kamer onderste boven aan t zetten inc. die van Dani!
Dani de fles..... en leg ik na een tijdje weer in bed.... 10 min. later ik net aangekleed... en yarahs rommel opgeruimd! Begint Dani weer te mopperen.... kijk in zn bedje alles onder de overgeef!! Shit... verschonen alles maar....
Dani terug gelegt maar die heeft dus geen zin meer om te slapen! Nou dan ga ik de bedklossen maar terug brengen naar de thuiszorg winkel... dat is fijn met een maxicose 6 bedklossen een pispot en een peutertje.. hahaha een heel gesjouw voor een kraamvrouw die niet mag tillen!! ;-)
Nou Dani was inmiddels in slaap gevallen dus thuis leg ik m lekker in zn bedje, yarah heeft honger en smeer een boterhammeke voor dr en wheeeeeeeeeeeeeeee klinkt t door de babyfoon (kijk op de klok... shit dani heeft ook weer honger gekregen)
Eerst ff yarah naar bed... want straks komt een vriendin en heeft ze te kort geslapen en is dan lekker shaggie.... yarah in bed dus! Maar heeft er geen zin in ligt allemaal te zingen etc.
Nou ons Dani lekker te vreden door de fles....
Ligt yarah mama aan t roepen "ik ben klaar met slapen"
Ik gezegt dat ze moet slapen anders bel ik Luke af.... nou ff flink gejank...!! Dani in bed gelegt... die lijkt ook geen zin te hebben!!!
PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF doen ze dit nu expres..... maar 10 min. later is het stil.... maar ik durf niet te denken van "he het is stil want dan begint er gelijk weer 1" of toch niet???
Nu is het al een uurtje stil en mn 2 kindjes slapen heerlijk (voor zolang t duurt) net kon ik ze nog achter behang plakken nu zijn ze weer de liefste van de wereld!!!!

Is altijd mooi heeft niemand dat?..... dat je denkt van he het is stil en mee begint de kleine dan te mopperen of wakker te worden hihi... is dat toeval of telepatie ;-)

Zo moest t ff kwijt! hhaaha

ja dat zou je wel denken he!haha ik heb dat ook met bryana dan denk ik dat ze slaapt,kan ik van alles en nog wat doen ,hoor ik haar weer door de babyfoon!
Tja hoort erbij he!
groetjes

Oh hier zijn mijn dagen regelmatig zo. Pfff heb dan echt het idee dat ik alleen maar tussen de 2 kids aan het heen en weer vliegen ben. En dan als ik geluk heb slapen ze allebei tegelijk en dan dnek ik ohhhh heerlijk even rust, maar vraag me dan ook echt af voor hoe lang hihihihi.

Oh hier zijn mijn dagen regelmatig zo. Pfff heb dan echt het idee dat ik alleen maar tussen de 2 kids aan het heen en weer vliegen ben. En dan als ik geluk heb slapen ze allebei tegelijk en dan dnek ik ohhhh heerlijk even rust, maar vraag me dan ook echt af voor hoe lang hihihihi.

Je hebt geluk dat de oudste nog wil slapen overdag (normaal dan ;))
Mijn oudste (2,5 jaar) wil al sinds haar tweede niet meer slapen overdag.
Overigens laat ik haar wel haar eigen rotzooi opruimen hoor :)

Maar inderdaad, wat een dagen zijn dat. Ik had vandaag ook niet mijn beste dag. Vera is nog wel erg hangerig door de waterpokken en Olivia kan af en toe best nog wel huilen (tijdens haar slaapjes, maar het is altijd maar even en ze houdt vanzelf op, maar ik kan er niet zo goed tegen).
Bleegh. Maar ik had wel heel goed geslapen vannacht dus dat maakte een hoop goed ;)

ik heb hier een 5 jarige rondlopen die absoliut niet meeer slaapt maarja ik mag steeds op en neer naar school..

sochtends brengen smiddags halen terug brengen en dan om half 4 weer halen.... amy krijgt de kans niet eens om in der bedje te slapen hahaha

we nemen het maar voor lief.... xander is er ook makkelijk door geworden dus zal amy ook een makkelijke worden denk haha is ze nu al

ik heb hier een 5 jarige rondlopen die absoliut niet meeer slaapt maarja ik mag steeds op en neer naar school..

sochtends brengen smiddags halen terug brengen en dan om half 4 weer halen.... amy krijgt de kans niet eens om in der bedje te slapen hahaha

we nemen het maar voor lief.... xander is er ook makkelijk door geworden dus zal amy ook een makkelijke worden denk haha is ze nu al

Terug
Bovenaan