pfff.... huilen huilen huilen

Ons zoontje was van begin aan al een onrustige slaper. Huilde veel en sliep korte hazeslaapjes. Ben hem daarom gaan inbakeren. Het leek een paar weken beter te gaan tot afgelopen week. Meneer wil gewoon niet slapen en blijft maar huilen. Laat hem meestal wel 10 minuten huilen maar hij word dan wel erg verhit in de bakerdoek en haal hem uiteindelijk maar weer uit bed. Het enige wat dan goed is is de wipstoel.
Aan het einde van de dag heeft hij rode ogen van de slaap. Pas na de voeding van elfen en wanneer wij ook naar bed gaan (hij ligt bij ons op kamer) gaat hij ook slapen. S;ochtends slaapt hij ook nog goed maar s'middags begint het van voor af aan. Weet niet goed meer wat ik ermee aan moet...
Ik moest dit even kwijt....

Hoi Netje !

Ten eerste wil ik je een hart onder de riem steken.
Ik weet wat het is om een bijna  24 uur per dag huilende baby te hebben.
Nummer 1 was er bij ons zo eentje en dat sloopt je gewoon lichamelijk en geestelijk.

Ten tweede wil ik je adviseren om als een speer naar www.osteopathie.nl te gaan, een osteopaat bij jou in de buurt te zoeken en daar als een speer een afspraak mee te maken.
Dat hebben wij met onze zoon ook gedaan na bijna 3 maanden tobben en wat bleek ?
Hij had gewoon vanaf dag 1 pijn want er zat een werveltje niet helemaal goed in zijn nekje.
Ja, niet zo gek hè dat je dan altijd huilt als dat de enige manier is waarop je kunt communiceren ?!
Ik zeg niet dat er iets dergelijks met jouw kindje ook aan de hand is, maar baat het niet dan schaadt het niet is hier het motto.
En onze zoon was na 5 behandelingen bij onze osteopaat echt 360 ° omgedraaid.
IAlleen als hij zich echt pijn doet of hij is harstikke moe huilt hij nog, maar verder helemaal niet meer.
Er bestaat geen vrolijker ventje van 20 maanden.

Ik hoop dat je er iets aan hebt.

Groetjes.

Jolanda

ik las je berichtje en dacht ook meteen, maar een afspraak bij een osteopaat of een kinderfysiotherapeut. Mijn 1e zoontje heeft bij de bevalling een gescheurde halsspier opgelopen en later (pas bij 9 mdn) bleek ook dat er 2 nekwervels verschoven waren. Hierdoor was hij ook heel onrustig en sliep weinig. Ik heb dit in het begin eigenlijk niet zo door gehad, maar nu vind ik mijn 2e zoontje (is van 8 sept) wel heel erg rustig. Hij slaapt veel en is heel ontspannen. Mijn 1e zoontje was dat duidelijk niet en een osteopaat of fysio helpt echt. Soms is het bij een osteopaat al met 2 behandelingen opgelost en krijg je een veel ontspanneder kind er voor terug. Ik zou het zeker proberen.

Groetjes,
Josie

hmm... zit misschien wel wat in inderdaad..  Hij heeft ook een duidelijke voorkeurshouding waardoor zijn hoofdje ook al iets scheef begint te groeien. Moet je via een huisarts naar een osteophaat of kan je zelf iemand gaan zoeken en contact mee op nemen?

Ben voor mezelf meerdere malen bij een osteopaat geweest en hiervoor had ik geen verwijsbrief van de huisarts nodig. Je kunt zelf een osteopaat uitkiezen bij jou in de buurt. Volgens mij heet die site gewoon osteopatie.nl, maar dat weet ik niet zeker. En anders even googlen!!

Wat je ook nog kunt doen, is kijken of je zorgverzekeraar hier nog iets in vergoed.

Terug
Bovenaan