pfff huilen huilen huilen

A

Anoniem

Guest
Ik word even gillend gek.... Feline heeft net een uur overstuur gehuild en ligt nu nog na te mekkeren...
Ze heeft vannacht heel slecht geslapen (bij ons in bed) want ze had verhoging en was heel veel aan het snotteren en huilen.
Nu moeten we straks hypotheekakte tekenen en ze moet mee omdat ik geen oppas heb. Ik hoop dat ze niet te veel gaat huilen.

Hebben jullie het ook dat je gewoon gek wordt van het gehuil? Na een uur heb ik het wel gehad en leg ik d'r maar in d'r bedje.... slechte moeder??

groetjes Maris

Haai,

Goh ik ben niet de enige hier met een mekkerend kind! ik heb er al een nieuw topic aan gewijd "zware nachten" maar tis hier ook feest. Birgit is daarbij ook snip en snip verkouden en ik voel ook wat opkomen :(

Best frusti dat je haar mee moet nemen met het tekeken, maarja alle wat die notaris opleest in notaris taal is ook niet echt gezellig haha. Ik zou me er niets van aan trekken als ze huilt (misschien vind ze t wel spannend zo'n andere omgeving en is er niets aan de hand) misschien kun je met je vriend (/man?) afspreken dat hij zich focussed op de notaris en dat jij je bezig houdt met de kleine en doet of je luistert.., dan hoort iig nog iemand de belangrijke info toch? enne het gaat om de handtekening. Zo vaak kom je daar niet en ze snappen t echt wel hoor!
Gniet er straks maar van dat die hantekeningen gezet zijn!!
Veel succes!

Groetjes Evelien en een mekkerende Brigit

Oh ik lees dat t nog niet bij de notaris is, nou bij de makelaar zijn ze helemaal wel wat gewend hoor!
No worries!

er zal wel wat heersen hoor want ook Levi is ontzettend verkouden het vocht loopt uit zijn neus en ogen en mond (door het kwijlen) en de bagger stroomt zijn oren uit. Hij heeft ook de hele nacht liggen piepen. Niet wat hij 2 weken geleden nog deed omdat hij gewend was 'snachts te eten maar echt zielig piepen. Maar ja we konden er echt niets mee en bij ons op schoot piepte hij net zo hard dus we hebben hem ook maar weer op bed gelegd en uiteindelijk heeft hij wel wat geslapen.
Hij was weer een dag naar de creche en de ellende begint weer. Dan knapt hij weer op maar dan weer op maandag naar de creche en het begint van voor af aan. Maar ja na die tijd zijn ze overal immuun voor. Tenminste onze oudste is echt nooit meer ziek of verkouden en als baby continu.

Sterkte allemaal

chimene

Zal het geen oorontsteking zijn?? het gillen komt natuurlijk niet zomaar, dan lijkt me wel dat ze ergens pijn heeft

zal gewoon even controleren bij de ha want met een oorontsteking kan je beter niet doorlopen

Terug
Bovenaan