pfff ik haat wachten

A

Anoniem

Guest
Zit nu op dag 17 en ik verwacht mn nod pas op dag 28 dus rond 25 mei en moet dus nog 11 dagen geduld hebben :(

Heb dezemaand ovutesten geprobeerd maar daar wordt ik dus niet veel wijzer van :(
Ben op dag 11 begonnen maar verloor op dag 13 helder slijm en ga er dus vanuit dat dat met mn eisprong te maken had maar de test was negatief  en tot nu toe ook niet posi geweest.

Snap er dus niks meer van en wordt er ook aardig chagi van :(

Zo heb mn hart weer ff gelucht hopelijk ga ik me nu wat beterv voelen :)

Groetjes Moon

ik heb mijn nod 24 mij, en zit nu op dag 19 van cyclus,

ook ik heb 28 dagen, ben begonnen op dag 11 met testen.. (ook voor 't eerst)

op dag vanaf dag 14 had ik helder slijm,

dag 14 en 15 was ie negatief, ( in de ochtend getest met cleaurbleu digitaal kan dat)

s'middags tegen half 6 nog een keer getest op dag 15 en toen was ie super positief!!

en dag 16 in de ochtend ook positief, wat ik op internet heb gelezen is dat de lh piek meestal begint in de middag, sommige vrouwen hebben maar een hele korte lh piek,
dus kan zijn dat je 'm net gemist hebt terwijl je wel gewoon je eitje hebt gehad,

Liefs Iris

Ik vind het ook zoooo irritant om nu te wachten. Mijn NOD is 23 mei.. word er helemaal sacho van.. maar ja.. er zit niets anders op.

Ben je al lang bezig moon?

Ben vorig jaar september met de pil gestopt en we hadden toen zoiets van we zien wel wat er komt maar toen kwam er niks en mn cyclus was zeer onregelmatig.
Nu zijn we sinds 2 rondes bewuster aan t klussen maar helaas is mn cyclus nog steeds niet op order. (schommel tussen 21 dagen, dat  was in september en de laatste keer was t 38 dagen) dus what's next ???

Ben deze maand begonnen met ovutesten maar dat is ook een ramp aangezien ze de ene keer bijna posi zijn en de dag erna weer super negatief  en ik zelfs op dag 14 helder slijm verloor wat dus leek op eisprong maar waarvan de test negatief was.
Zit nu op dag 17 en verlies nauwelijk afscheiding (wat ik verloor was wit / gelig) en nu geeft de test weer bijna positief aan  Dus ik weet niet meer wat ik moet verwachten.

Mijn grootste probleem is (tenminste dat maak ik ervan) dat ik al twee kindjes heb van 4 en 2 en dat ik van hen binnen 3 maanden zwanger was. Met andere woorden; dit valt mij dus ff vies tegen.

Sorry voor t geklaag maar ben t ff zat !!!

Groetjes Moon

He Moon,

klagen mag hier hoor! En ik begrijp dat je er onzeker van wordt! Wat een gedoe. En wat frustrerend dat je van je andere kindjes wel snel zwanger was... het enige wat je kunt doen is afwachten en das erg irritant, zeker als je cyclus zo onregelmatig is..

x

Terug
Bovenaan