pfff ik weet het even niet meer...

A

Anoniem

Guest
hoi hoi,

mag ik even klagen?
ik zal even mijn geschiedenis vertellen aan de mensen die me niet kennen....ik ben in april gestopt met de pil...in juli was ik al zwanger (4e ronde dus)dus helemaal blij!maar helaas in september kreeg ik een mk na 7 weken en 2 dagen zwangerschap....ik had het totaal niet verwacht en was er zelfs niet eens bang voor dus het kwam als een klap in mijn gezicht....maar na 2 dagen huilen kon ik er wel weer nuchter tegen aan kijken en probeerde ik de positieve dingen (ik kan zwanger raken...)te zien....in oktober ben ik gewoon ongi geworden en in november weer overtijd en positief getest....deze keer had ik er niet zo'n goed gevoel over omdat ik de volgende dag nog een keer testte en ik nauwelijks een streepje meer zag en de dag ervoor wel...maar goed ik kokhalsde aldoor en had gevoelige borsten en overtijd....dus ging het maar geloven....helaas na een paar dagen bloedde ik weer....
de HA heeft me uitgelegd dat dit geen mk was, maar een korte bevruchting en het "kindje" zich niet eens heeft ingenesteld....daardoor werd het HCG juist steeds minder en dat verklaart het vage streepje....
in december weer ongi geworden en nu zitten we dus in jauari en ik had een heel goed gevoel over deze maand....ik weet ondertussen wel hoe je je voelt als je zwanger bent (dacht ik) ik moest weer aldoor kokhalzen bij het tanden poetsen....vreselijk moe, erg gevoelige buik, gevoelige borsten, zeurend gevoel in onderbuik beetje emotioneel....kortom alles wat je kan voelen als je zwanger bent....ik kon me zelfs niet eens voorstellen dat het niet zo zou zijn...
nou moet ik zaterdag waarschijnlijk ongi worden, misschien zondag of maandag en vandaag kreeg ik al hoofdpijn die ik altijd heb voor mijn ongi....en borsten zijn ineens niet meer gevoelig...kortom totaal de hoop verloren en ik kan wel huilen....ik weet natuurlijk nog niks zeker, maar ik reken nergens meer op en wacht maar tot ik ongi word in het weekend...

sorry voor het lange verhaal....moest het even kwijt...misschien heb ik wel onduidelijk geschreven voor jullie...maar goed vergeef me dat maar hihi

liefs leetje 1981

Jeetje joh,
Wat een verhaal zo. Weet niet goed wat ik moet zeggen. Ik wil je in ieder geval veel sterkte wensen! En geef de moed niet op hoor! Ook bij jou zal het een keer lukken!!

Hai Leetje,

Kop op meid, geef de hoop niet op!  Sterkte, ik denk aan je.

Liefs, Blondie

hier een dikke kuzzzz

hoop dat je je gauw weer happy voelt!!
en ik hoop nog meer dat je gauw zwanger mag zijn en er een mooi lief kindje in jou groeit...
Stiekem gun ik het jou het meest!!! maar niet door vertellen hoor.....ssssttttt

heeeeel veeeel liefs Jacqueline

heeeeeeeey

wat is dit nu, je mag de moed niet verliezen hoor.... en echt bij elke zwangerschap kan je verschillende verschijnselen krijgen.......

in het begin had ik ook af en toe hoofdpijn en dat heb ik ook als ik ongi moet worden, maar ik werd het niet

enne hoofdpijn hebben zwangere mensen ook wel eens.....

waar is die meid die bij mij ook altijd riep.... je hebt nog hoop totdat je ongi bent geworden en dat ben je dus ook nog niet... dus meid blijf hoop houden..... ik duim voor je........

en word je ongi dan is het grandioos balen en even minder.. maar echt waar ooit ben jij ook weer zwanger... je kunt het worden en ik blijf   het je gunnen en ik geloof er ook in dat je het snel wordt..

dus tot die tijd ... blijf erin geloven.. tot het momnet dat je echt ongi bent geworden.............want je weet maar nooit..

een hele dikke knuffel
tobi

Hoi!

Goed dat je effe stoom afblaast hoor, daar zijn we voor hier!
Kun je daarna weer lekker de moed bij elkaar rapen. Mocht je ongesteld worden, volgt er gewoon weer een nieuwe maand, een nieuwe kans. (ook al voel je je de eerste dagen gewoon ronduit k*t) En hier vind je heeeeeeeeel veel meiden die precies weten hoe je je voelt. Er komt een dag dat we ook van jou een dolblij bericht lezen, reken daar maar op. Als het deze maand niet is, dan wel een volgende.

Liefs
Marceline

bedankt voor jullie lieve reacties!!!

ik zal proberen het weer wat positiever te bekijken en toch een heeeeeeel klein beetje hoop te houden....met nadruk op proberen hihi

ik hou jullie op de hoogte

liefs leetje 1981

lieve meid, ik kan me het   helemaal voorstellen! Ongelofelijk balen. Ik heb nog nooit een MK gehad, of het zou heel vroeg geweest moeten zijn, heb twee kinderen, maar hoop nog altijd stiekem op een derde. Omdat mijn man er niet meer echt voor wil gaan is het hopen op een ongelukje. Meestal ben ik er niet mee bezig, maar afgelopen week had ik werkelijk alle zwangerschapsverschijnselen. Maar toch werd ik ongesteld. Net toen ik aan het idee begon te wennen dat ik weer zwanger was en mijn man het zelfs leuk vond, was het toch een teleurstelling. Vooral omdat ik alle zwangerschapsverschijnselen had die je maar kan bedenken. Zou het dan toch een hele vroege miskraam geweest zijn? Ik voelde me ook heel erg bedonderd door mijn lichaam. Ik mag eigenlijk niet klagen, ik heb twee kinderen, maar toch zat het me dwars.

Terug
Bovenaan