pfff..ik weet het ff niet meer..

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Mn partner en ik zijn al maanden bezig om zwanger te worden..helaas nog steeds niet gelukt...al moet ik zeggen, de afgelopen 2 maanden meer actief geweest (om de 2, 3 dagen gemeenschap) en hiervoor stukken minder..

Nu blijft mijn NOD uit..ik heb een regelmatige cyclus (tussen de 7e en 10e van de maand) maar ben het nu nog steeds niet. Af en toe heb ik wel het gevoel dat ik het moet worden maar dan is het er niet.

Inmiddels 3 testen gedaan, vandaag ook, maar helaas negatief..zucht..

Ik weet het echt ff niet meer..heb ook een sterk vermoeden dat mn lichaam mij voor de gek aan het houden is..:-(

1 x in het jaar verschuift mijn NOD een week later, een paar maanden geleden is dit gebeurt..maar gebeurt het nu weer??

Meisje

Hoeveel ben je dan overtijd?
Soms kan het wel een week duren voordat je een positieve test hebt. Er zijn ook gevoeligere testen.

Hey Girlyelle

Vervelend is dat het als je niet ongesteld word en ook niet zwanger. Ben zelf voor het laatst ongesteld geworden eind augustus. En ook niet zwanger. Maar bij mij is het verschil dat ik ook nog maar net gestopt ben met de pil.
Ik hoop dat je lichaam weer snel 'normaal'doet
Sterkte

Groetjes Jolien

@ lieve kindjes:

Ik ben nog niet een week overtijd..maar was te ongeduldig om niet te testen..ik heb 1 test gedaan van clearblue plus (is een gevoeliger variant) en die was ook negatief...

@ Jolien:

Enige voorbehoedsmiddel die ik in het verleden heb gebruikt was een condoom. Nooit aan de pil geweest..dus daar kan het niet aan liggen waardoor mijn lichaam in de war is oid...

nee dan kan het daar idd niet aan liggen
Dan hoop ik dat je toch zwanger blijkt te zijn
en anders succes met wachten.

groetjes jolien

he girlyelle

ik ben zelf ook eens 3 weken overtijd geweest.
wij zijn nu bijna 2 jaar bezig en ik ben altijd zeer regelmatig. het kan zijn dat je een latere eisprong hebt gehad dus dan komt je ongi ook later maar als je zwanger bent geraakt met een late eisprong dan test je ook pas later positief.
wacht rustig af hoe moeilijk dat ook is.
test over een paar dagen nog eens en ga anders na de ha om bloed te laten prikken.

succes kim

Hallo dames...

Helaas, ben gisteravond dus toch nog ongi geworden..:-(...

Op naar de volgende ronde..

Terug
Bovenaan