Pfff, jongensnaam gezocht!

Waarom ben ik er nu al  mee bezig? Omdat ik bij de eerste twee jongens er vreselijk lang over heb gedaan om een leuke naam te vinden dus deze keer begin ik echt vroeg. Ik denk namelijk dat er weer een jongetje op komst is. Dit is één van de redenen dat we deze keer willen weten wat het gaat worden.
Ik hou van korte namen, het liefst één lettergreep (we hebben een lange achternaam)
en niet veel voorkomend...
Ideeën: Mats, Tijn, Jere, Duuk, Jits, Seb, Nio, Rune, Seth, Raf......
Hellepie!!!!!!!!!!!!!!!!
Aangezien we uit alle delen van het land komen..... Roept u maar!

Hallo, de volgende namen vind ik leuk maar komen bij manlief niet door de screening: seph, tijl, rein, krijn,  joes, bent
Heel veel succes! En mocht je nog suggesties hebben voor tweelettergreperige jongensnamen... help!

Die jongensnamen vind ik ook elke erg moeilijk. Hier een aantal die of niet kunnen bij ons of niet door de screening komen van manlief.

Finn, Dean, Nick, Quint, Sem, Sam, Niek, Vince.

Deze hoorde ik laatst die had ik nog nooit gehoord, maar misschien vind iemand het wel leuk. Chester!!!!

Als jullie iets leuks weten, laat het me maar weten, ik heb zelf 2 namen voor een jongen die ik zooooooooo leuk vind, maar helaas mijn man vind het niks. Maar heb nog 20 weken om hem om te praten hahaha.

Succes gr,

Leuk he om er mee bezig te zijn!
Maar o zo moeilijk kan het zijn.
Ook wij hebben een lange achternaam en dan kan gewoon niet alles.

Geert , Paul, Lars, Rik, Sem hadden wij op het lijstje staan.
Ondertussen hebben wij een andere stoere naam voor een jongen (wij hadden meer moeite voor een meisjesnaam, ook deze hebben we ondertussen)

Succes in ieder geval.
gr. Blije Mama van 2
Britt en Geert

Meisjesnaam had ik al heel snel, jongensnaam ook wat moeilijker

Vindt jim of jimmie superleuk, maar mannetje niet. Jay wordt t waarsch als t een jongetje wordt. 2e naam willen we ook graag,maar moeten we nog bedenken

He Meiden,

Ik woon zelf in Denemarken en mijn zoontje hebben wij Silas genoemd. Je hoort de naam hier bijna niet,maar is wel in opkomst. In nl heb ik hm echt nog nooit gehoord en we krijgen vaak positieve reacties als we in nl zijn.

Idee dus misschien...orgineel is het dus wel...in nl :)

Knuf

halloo

wij zijn ook al aan het kijken hoor wel lekker vroeg maar je moet wel je kind een naam mee geven voor heeel zn leven dus ik vin dat je er lang en goed over na moet denken
ik heb in de aan bieding:

jon(y)   revy dez(y)  dax (zo heet me neefje) tjaro syd matz ches zelf vind ik DEZ   heel mooi:D

heel veel succes en we horen het wel;)

liefs leentje

Terug
Bovenaan