Pfff kiesjes....

Zijn we van de middenoorontsteking af, moet ze huilen van de kiesjes....
Wordt er weer moe van..

groetjes Maris

ps geven jullie ook chamodent? Ik heb tabletjes en die kauwt ze netjes op.

Balen he! Chamodent deed weinig toen Mette echt pijn had. Ik gaf  dan dentinox of gewoon een paracetamol zetpil. Kiespijn is erg naar en dan vind ik een paracetamolletje af en toe gewoon een uitkomst.
sterkte ermee!
gr.Ing

Misschien heel rare vraag, maar hoe weten jullie zo precies waar je kind last van heeft? Ik merk vaak pas als er bijv. een tand door is, van, oh, daarom was ze zo huilerig. Ik zie het gewoon echt niet.... Ook niet dat het rood of dik is ofzo....

hee hoi Moonpoontje!
hier hetzelfde hoor, heb meestal ook geen flauw idee.... Als Alice huilerig/hangerig is dan geef ik haar nog weleens paracetamol en dan slaapt ze tenminste goed... Zei met 5 maand al dat ze waarschijnlijk tanden kreeg omdat ze af en toe zo hangerig was.... haar eerste tand had ze echt maanden later! oeps...
Alleen als ze echt niet wil tandenpoetsen dan is er meestal wel wat in haar mond aan de hand.[

Groetjes Alberdien

Hoi,

Ik merk het als Mette veel met haar handjes in haar mond zit of met haar handje langs haar mond wrijft. Tevens gaat ze een beetje kwijlen als er een tand doorkomt.

gr.ing

Hoihoi,

Feline zit heel veel op haar handen te bijten en op haar vingers. De kwijl loopt gewoon uit d'r mond. En als je kijkt zie je dat het wat rood is.
Maar het kan wel weken duren hoor, maar er komt een kies aan (of meerdere)

groetjes Maris

Hoi,
ik merk ook meestal pas dat er kiezen zijn doorgekomen als ze er al zijn!
Daniëlle heeft eerlijk gezegd ook niet zo heel veel last ervan gehad. Wel een beetje kwijlen maar niet huilerig ofzo. (gelukkig!)
Veel sterkte met de kiesjes,
groetjes van Sonja

Jennifer zit vaak met haar handjes in haar mond en veel kwijlen, terwijl ze dat normaal niet doet. En ze wordt 's nachts ook bijna niet wakker, behalve als ze d'r speen kwijt is.. Dus als ze 's nachts meerdere keren wakker wordt en gaat huilen dan weet ik eigenlijk 'bijna' zeker dat het tandjes/ kiezen zijn.

gr. Ilone

(nog 3 kiezen te gaan...)

Terug
Bovenaan