pfff, moet nu al huilen als ik de tvbeelden zie van het enten...

Hey mama's,

As. woensdag worden patrick en ilona ingeent voor de mex. griep. Ik ga net zitten en zet de tv aan en wat was er op tv? Natuurlijk, vanalles over de gang van zaken mbt het inenten en dan zie je ook beelden voorbij komen dat een kleine uk geent word en heel hardbegint te huilen. OOOOW wat erg zeg. En dan moet ik me woensdag goed zien te houden? hihi. Ik hoop dat dat gaat lukken.
Ik had dat al toen patrick en ilona nog klein waren. Als ze geent moesten worden stond ik altijd te shaken en te bibberen en pinkte ik altijd een traantje weg. Ik weet dat het moet hoor, maar ik vind het zoooooo zielig.

Het verschil alleen tussen toen (toen ze nog ienieminie waren) en nu; nu weten ze als we de 2e keer teruggaan echt wel wat er gaat gebeuren en toen ze klein waren waren ze na 2 minuten de prik alweer vergeten.....

Nou, ik sla me er wel doorheen op de één of andere manier denk ik.....

hey Miranda,

Ik ben ook verschrikkelijk met prikken, en ik ik vind het ook verschrikkelijk om te zien.
Birgit gaf vandaag geen kik! Ik denk dat dat komt doordat Ray mee was en ik daardoor ook rustiger was en we deden eigenlijk heel vrolijk. Ze was natuurlijk ook goed voorbereid door het "spuitje" maar onze stemming heeft ook zeker gewerkt.
Probeer er een beetje luchtig om te doen (tis moeilijk I know) maar het helpt wel!

sterkte ;-)

Ben vandaag ook geweest met Maud. Ze vondt het prima totdat ze de daadwerkelijke prik kreeg. Toen zette ze het op een huilen! En ik had ook moeite met mijn tranen binnen houden. Normaal gesproken vindt ik prikken in die kleine lijfjes ook vervelend, maar kan ik me wel inhouden. Maar nu ik zwanger ben heb ik toch wat meer moeite met mijn emoties te baas blijven, haha!
Maar de prik op zich valt wel mee hoor. Ik heb hem zelf ook gehad 2 weken geleden en het is maar een klein steekje. Het is meer het idee van die naald, haha!
Sterkte ermee!

Hoi hoi,

Wij zijn vandaag ook geweest en Sven gaf ook geen kick!
Ikzelf heb de prik ook gehad (vanwege Tim die onder de 6 maanden is) en ik vond het ook meevallen.
Ook wij hadden Sven van tevoren voorbereid met een nepspuitje. Enne, hij mocht zijn knuffelElmo mee en hij mocht zijn speentje in, dat hielp vast.
Hou je taai meid, het is zo voorbij!

Groetjes,
Maike

Ik moet morgen en ik ga met mijn moeder. En ik doe eerst Feline en dan Gijs.
En ik blijf altijd heel rustig en krijg ze allebei snel stil na 1 prik normaal gesproken, maar nu natuurlijk allemaal huilende kinderen...

groetjes Maris

Ik denk dat het grootste euvel is, dat ik er dit keer niet echt over eens ben of ik het wel wil. Dat ik ervan baal dat ik hem bij 14 maanden beloofd heb dat hij tot zijn 4de jaar geen enting meer zou krijgen, en dat ik dat nu niet waar kan maken. Ik denk dat je dat onbewust toch uitstraalt op je kind en dat hij dat best door kan hebben...
Heb nu ook meer het gevoel dat ik mijn kind naar de slachtbank ga brengen, dan normaal op het cb.
Maarja dat ligt nu natuurlijk ook aan het hele massale. Zie haast nog meer op tegen de tweede keer dan weet hij wat er komen gaat, en ik ook...

Succes allemaal!
Moet zeggen dat de uitzending van 1 vandaag en "weet wat je koopt' op Ned2 me wel weer meer gerust hebben gesteld. En niet te vergeten mijn ha.

Groetjes Sas

Hai,

Ik vind het ook sneu voor Jesse dat hij een prikje krijgt, alleen is deze heel belangrijk!!
Dus vind ik het niet erg.
Ik moet vanmiddag om 12 uur.

Gr Linda

Hoi hoi,

Na lang wikken en wegen zijn we hem gisteren ook gaan halen. Twas wat chaotisch, maar ik moet zeggen ik was in totaal nog geen 5 minuten binnengeweest. Ik vond het persoonlijk een inieminie prikje, Rik heeft geen traan gelaten en liep gewoon weer mee. Al heeft ie wel slecht geslapen en is ie vandaag niet echt in zijn hum, niet eten enzo. Maar verder iets aan de hand.

X Saskia

Terug
Bovenaan