pfff nog steeds geen menstruatie

Luuk is nu 8 en halve week en nog steeds geen menstruatie te bekennen.
Ik baal hier erg van omdat wij niet zo zijn van de condooms en we eigenlijk willen wachten totdat ik ongesteld ben en dan de pil veilig is maar als het nog langer duurt dan moet het maar.
Ik dacht dat als je borstvoeding geeft het langer uit kan blijven maar dus ook als je flesvoeding geeft :-(

Hebben meer vrouwen dit die flesvoeding geven?
 
Hoi Hoi,

Lana is nu 7 weken en hier ook nog geen menstruatie te bekennen. Ik voel wel het een en ander in mijn buik en ben ook weer 1 kg aangekomen. Ik hoop dat het snel komt al heb ik het natuurlijk niet gemist de afgelopen maanden. Ha ha ha
Ik geef ook flesvoeding.

Groetjes mama van Rayen, Milan, Roos en Lana
 
Hoi,

Luana is nu 7,5 week (28 feb) en krijgt ook de fles. Ik heb tot 3 weken gevloeid en ben ook nog steeds niet ongesteld geworden. Volgens de vk is tussen de 4 en 10 weken normaal dus het komt vanzelf wel. Geniet ervan dat het nog even uitblijft, de eerste keer kan best heftig zijn!!

Liefs ciomama
 
Pim is inmiddels 10 weken en ik ben nu voor de tweede keer ongesteld. Mijn eerste menstruatie was precies 6 weken na de bevalling. Verder was mijn eerste menstruatie niet zo heel heftig, maar de tweede wel.... Het is me nog nooit overgekomen, maar ik heb me op 1 dag 2x kunnen verschonen.
 
Ik zou zeggen geniet er nog even van dat het er niet is! Ik ben 28 febr. bevallen en sinds 2 dagen is het vloeien eindelijk gestopt! Ik geef wel bv en hoop dat mijn menstruatie net als na mijn vorige bevalling nog een flink aantal maanden uitblijft! Bij mij heeft het toen 8 maanden geduurd voordat ik weer ongesteld werd. Heerlijk! Dan maar even condooms haha.
Liefs,
Mar
 
Terug
Bovenaan