Pfff nog steeds niks... haha

Vannacht heerlijk doorgeslapen en geen wee gehad. Ook lekker natuurlijk, maar ik wordt liever wakker van hevige weeen.
Morgen moet Dennis op zijn nieuwe werk beginnen, zou het dan echt aankomende nacht gebeuren....
Nou we gaan er maar een gezellige laatste werkloosdag van maken en hopen dat de kleine man tot vrijdag wacht (nee eigenlijk toch maar niet.....)

groetjes Maris

ps ben ik om 7 uur klaar wakker ligt er naast me nog een te snurken en Feline hoorde ik 2 tellen, maar nu ook al niet meer. Luilakken

Nou, wel lekker dat je even hebt kunnen bijtanken. Ik heb de dag voordat mijn vliezen braken trouwens ook een stilte voor de storm gehad. Ik had de dagen ervoor (en met name de avond er voor) veel harde buiken, ook op de vijf minuten en zo. Daarna was het ineens dus een hele dag stil en 's avonds braken mijn vliezen. Alsof mijn lichaam even wat rust wilde voordat het echt begon.

Dus ik hoop voor je dat dit een goed teken is! Alleen niet zo lekker voor Dennis als hij op zijn eerste werkdag al gelijk weg moet voor de bevallng.

Groetjes, Marisa

Haha, inderdaad misschien stilte voor de storm, hopelijk wel. Mijn borsten zijn wel sinds gisteren aan het lekken, volgens mij had ik dat bij Feline ook op het laatst.
En 21 maart is leuk, dan begint de lente, maar van mij mag het eerder hoor!

groetjes Maris

Nou Maris,

ik gok op 19 maart, hele mooie datum, want dan wordt ik weer een jaartje ouder!! (36 alweer).

Toi toi toi, hou vol die laatste loodjes,
groetjes van Sonja

Terug
Bovenaan