pfff nu al niet kunnen slapen wegens snachts harde buik

he meiden ik ben nu 15 weken en kan nu al snachts niet slapen wegens me buik hard aan voelt, zijn geen harde buikenmaar echt gewoon hard, ik weet niet hoe ik moet liggen, heb al een kussn geprobeert onder me buik, een opgerolde handdoek wat zachts is gebruikt niks helpt er ben het zo zat ik moet nog een hele lange tijd , dit had ik op het laatst bij em dochter maar dat ik dit al nu hebt pff, krijg ook nog eens bloeduitstortingen op em borsten en waarvan i dont no.

iemand ervaring of tips?

liefs
 
Hoi Hoi,

Vervelend om te horen dat je nu al last hebt van slapeloze nachten... Ik had er in het begin ook last van..... wat bij mij erg wilde helpen was het insmeren van m'n buik en borsten met buik/borsten crème.... het is lekker om te doen, erg ontspannend.

Wat ik ook minimaal 1 keer in de week deed was zwemmen..... ook altijd lekker ontspannend... anders misschien je VK even vragen of die nog ideeën heeft.

Succes in ieder geval

Gr. Cathy
 
Hey meid, toen ik dat had rond die tijd moest ik echt een heel aantal stappen terug doen van de VK. Ik lag s'nachts ook wakker met die kwaaltjes maar dat was een uitwerking van drukte overdag zowel lich. als psych. (drukte op mn werk). Ik ben toen minder en uiteindelijk helemaal niet meer gaan werken en het ging over. Echt geweldig heb ik al die maanden niet meer geslapen maar ja das ook lastig als je zwanger bent natuurlijk ;)
Nu weet ik niet of dat bij jou natuurlijk ook zo is, maar wie weet :)

Iig succes meid!!

Liefs
 
he meiden dank jullie wel voor jullie reactie, eh ik werk niet dus ben fulltime moeder is alleen zo dat de kleine van bijna 3 heel veel aandacht vraagt en ook heel erg vermoeiend is, ik probeer overdag als zij 2 ochtenden naar school gaat me huishouden doen de belangrijkste en de rest vand e dagen de andere dingen, maar smiddags hou ik me rustig. vandaag wezen zwemmen en ben helemaal kapot, pfff, een vriendin van me zegt dat ik nog rustiger aan moet doen en dat het erg veel lijkt op harde buiken en dat ik echt nu veel meer rust moet nemen. want s avonds is me buik echt best wel hard, overdag is die lekker zacht zeg maar en savonds nou lijkt wel een opgeblazen bal.

pff hoop echt niet dat het harde buiken is want dat zie ik echt niet zitten.

liefs
 
he meiden dank jullie wel voor jullie reactie, eh ik werk niet dus ben fulltime moeder is alleen zo dat de kleine van bijna 3 heel veel aandacht vraagt en ook heel erg vermoeiend is, ik probeer overdag als zij 2 ochtenden naar school gaat me huishouden doen de belangrijkste en de rest vand e dagen de andere dingen, maar smiddags hou ik me rustig. vandaag wezen zwemmen en ben helemaal kapot, pfff, een vriendin van me zegt dat ik nog rustiger aan moet doen en dat het erg veel lijkt op harde buiken en dat ik echt nu veel meer rust moet nemen. want s avonds is me buik echt best wel hard, overdag is die lekker zacht zeg maar en savonds nou lijkt wel een opgeblazen bal.

pff hoop echt niet dat het harde buiken is want dat zie ik echt niet zitten.

liefs
 
Ik ben ook niet meer aan het werk sinds de dag dat ik weet dat ik zwanger ben....

Buik insmeren hielp bij mij echt!!!!

Succes in ieder geval en sterkte natuurlijk

XXXX
 
Terug
Bovenaan