Pfff... nu al weer ongesteld...

Hey,

Had ik me helemaal verheugd op het nog lang niet ongesteld worden omdat ik (volledige) borstvoeding geef: blijkt het een fabeltje te zijn. Na eerst 5 weken gevloeit te hebben, heb ik twee weken niets gehad, en nu is het raak: ik ben gewoon weer ongesteld.

Ben benieuwd of het regelmatig blijft.

(sorrie voor het rare berichtje... maar moest het even kwijt ;))

Liefs,

T

ik geef de fles maar ik ben heel toevallig vanmorgen ook ongesteld geworden...
7 weken na de bevalling...

bah bah dat was hetgeen wat ik heel de zwangerschap dus heb gemist als kiespijn.

hahahah ik gister, en ik wou ook een topic plaatsen.
En heftig gelijk weer!!!!!!
Ik had nog even hoop dat het van het sporten was,
Omdat ik dinsdag weer gesport heb, dat het een reactie was, maar helaas.

Ach nu kunnen we zwanger worden hahah, nou ik nog niet hoor, ben de bevalling nog niet vergeten.

liefs

He bah meiden wat vervelend!
Ik vloei nog steeds een klein beetje van de bevalling (5, 5 weken geleden) en ik hoop voorlopig nog niet ongesteld te worden!
Ik geef ook bv, maar dat maakt dus blijkbaar niks uit,
Balen..

Sterkte dames met de buikpijn en andere ongemakken.

Liefs Maartje

He bah meiden wat vervelend!
Ik vloei nog steeds een klein beetje van de bevalling (5, 5 weken geleden) en ik hoop voorlopig nog niet ongesteld te worden!
Ik geef ook bv, maar dat maakt dus blijkbaar niks uit,
Balen..

Sterkte dames met de buikpijn en andere ongemakken.

Liefs Maartje

Ik nog niet en kyandro is bijna 6 weken,bij mn dochter na 4 mnd weer,van mij mag het zo lang mogelijk wegblijven!!maar ga de pil weer slikken dus dan komt het in je stopweek vanzelf weer denk ik
liefs jootje

Ik ben gelukkig ook nog steeds menstruatie-vrij, maar heb wel het gevoel dat mijn cyclus weer op gang aan het komen is... Bah, ik hoop toch dat het nog een poos wegblijft, ik heb er altijd behoorlijk last van. En ondanks het feit dat de vk me afgelopen maandag "ontslagen" heeft heb ik nog best last beneden. Ze zei dat het littekenweefsel nog een tijd gevoelig kan blijven. Nou, zeg maar gerust pijnlijk!

Sterkte voor de meiden bij wie het wel alweer begonnen is!

Bij mijn eerste kwam het pas na 5 maanden weer terug (ook borstvoeding). Ik hoop nu ook nog even vrij te blijven van dit maandelijkse ongemak. Ben 4 weken geleden bevallen, vloei nog minimaal.

Kan me voorstellen dat je baalt, er zijn ergere dingen, maar blij wordt je er niet van!

Terug
Bovenaan