Pfff opa weer in het ziekenhuis

A

Anoniem

Guest
Vorige week is de opa van mijn man opgenomen in het ziekenhuis omdat hij pijn in zijn buik had. Catheter gekregen en toen weer naar huis. Nu is hij gisteren weer opgenomen omdat hij het benauwd had. Blijkt nu dat hij een hartaanval heeft gehad. Pff nu maar hopen dat het weer goedkomt. Maar als ik zie hoe hij er nu uitziet in vergelijking met een jaar geleden...

groetjes Mariska

Jemig Maris....

Wat klote zeg maar..

Ik hoop dat ie zich snel beter voelt en jullie enorm veel sterkte!

Liefs van ons

Hoi Mariska,

Ik hoop dat het snel beter gaat met de opa van je man. Ik kan me voorstellen dat je erg schrikt als je hoort dat het een hartaanval is/was.

Groetjes Babybelle

Hey Maris,

jeetje, wat een @#$%^ verhaal!! Dat zal zeker schrikken zijn geweest! Ik hoop dat je opa weer gauw de oude is/kan worden.

Sterkte!

Liefs Debby.

Dank jullie wel! Net kwamen mijn schoonouders langs en oma moet nu naar een verzorgingstehuis, want ze kan niet meer alleen wonen.
Koken deden ze al weken niet en oma is heel erg vergeetachtig/dement. Dus als opa uit het ziekenhuis mag (als hij gedotterd is en alles goed gaat) moeten ze maar geluk hebben dat ze ergens samen komen te zitten.
De wachtlijst is 1,5 jaar....
Dus meer dan 60 jaar getrouwd en dan op het einde uit elkaar...
Echt vind het zo zielig.....

groetjes Maris

Eigenlijk is het toch niet normaal dat je heel je leven samen hebt gewoond en dan niet de zekerheid hebt om samen op een kamer te komen... Dit hoor je wel eens op het nieuws, maar ik kan me voorstellen dat het om je eigen familie gaat, dit echt verschrikkelijk is. Vroeger was het eigenlijk nog beter geregeld, dan kwamen opa en oma gewoon inwonen bij de kinderen. Niet dat ik daar nu aan moet denken hoor! Maar het lijkt mij vreselijk als ik later niet meer bij mijn man zou kunnen wonen, terwijl hij nog wel leeft. Pff, wat rotsituatie. Ik hoop dat het goed komt.

He maris

Wat vervelend zeg!!!
Hoop dat alles goed verloopt voor opa en jullie.
Veel sterkte.

Liefs Naomi

Lijkt me echt vreselijk als je na zoveel jaren samen, misschien niet meer samen kan wonen. Je oma zal het misschien niet meer in de gaten hebben, maar je opa nog wel.

Bij mijn opa en oma  soortgelijk verhaal. Mijn oma is dement en zorgt niet meer voor zichzelf, dus mijn opa runt het huishouden, kookt, injecteerd de insuline bij mijn oma, zorgt dat ze op tijd de juiste medicijnen krijgt  e.d. Gelukkig is mijn opa een moderne, bij de tijd levende man. Hij computert, gaat iedere morgen naar 65+ sport, dat soort dingen. Maar op het moment dat er nu wat met opa zou gebeuren, en hij is een paar jaar geleden gedotterd, dus heeft wel hartproblemen, dan zou oma ook per direct het huis uitmoeten.

Dit wens je niemand toe om op zon manier oud te worden.

Ik wens je veel succes, en hoop dat er een oplossing word gevonden voor je opa en oma!

Terug
Bovenaan