Zow....ik was gisterochtend blij toen ik wakker werd want we zouden naar Ballorig gaan met papa`s nichtje en d`r man en mijn vriendje Bastiaan.....en mama was ook errug vrolijk gister....en nu weet ik waarom...moet je maar eens zien...das toch niet normaal meer zeg...ik schaamde me wel ff hoor....
hier staat mama nog rustig met Gert te praten en Bassie kruipt er ook bij...
Nou en toen kwam het....mama wou net zo stunten als wij ook....maar ze durfde helemaal niet....
Dus toen hebben wij mama maar ff gehaald...en toen was ze helemaal los hoor....
Hier was mama zow dol in dr hoofd geworden dat ze mij helemaal waren vergeten....
Nou toen ben ik maar snel weggefiets hoor...pfff hoe ouder hoe gekker zeggen ze weleens....maar mama moet nog 28 worden...en dan al zow debiel doen...wat moet dat als ze strax 30 is geweeest.....
Nou als goedmakertje zijn we wezen eten bij de big M. en thuis mocht ik zelluf lekker een ijsje
eten....en toen heb ik ze maar ff laten weten dat ik nog klein ben en hun niet meer....
Doen jullie papa`s en mama`s ook weleens zow raar?????
Hi5 Yoëll
hier staat mama nog rustig met Gert te praten en Bassie kruipt er ook bij...
Nou en toen kwam het....mama wou net zo stunten als wij ook....maar ze durfde helemaal niet....
Dus toen hebben wij mama maar ff gehaald...en toen was ze helemaal los hoor....
Hier was mama zow dol in dr hoofd geworden dat ze mij helemaal waren vergeten....
Nou toen ben ik maar snel weggefiets hoor...pfff hoe ouder hoe gekker zeggen ze weleens....maar mama moet nog 28 worden...en dan al zow debiel doen...wat moet dat als ze strax 30 is geweeest.....
Nou als goedmakertje zijn we wezen eten bij de big M. en thuis mocht ik zelluf lekker een ijsje
eten....en toen heb ik ze maar ff laten weten dat ik nog klein ben en hun niet meer....
Doen jullie papa`s en mama`s ook weleens zow raar?????
Hi5 Yoëll