Pfff pc doet weer normaal.....dus ik ben er ook weer

A

Anoniem

Guest
Sjongejonge, we hadden hioer toch een trage pc! Echt vreselijk!
Het duurde allemaal zó vreselijk lang, dat het geen doen was om hier een beetje fatsoenlijk mee te doen. Lezen ging nog wel, dus ik ben wel redelijk op de hoogte, maar mee-forummen zat er helaas niet in voor mij.

Dussss...nu dan even vertellen hoe het hier is.... We zijn een weekendje weg geweest naar Friesland en terwijl ik juist dacht dat Stef daar hartstikke moe van zou zijn, besloot ie om uitgerekend maandag zelf te gaan opstaan! Hij kan zich nu werkelijk overal aan optrekken en het gebeurt ook behoorlijk vaak dat hij me in bed STAAT op te wachten....Wat gaat het hard ineens! Zo kon hij niks......nu kan ie vanalles!

Ik ben inmiddels druk aan het solliciteren en kan niet wachten tot ik aan de slag kan. Niet dat ik het zó zat ben ofzo, maar ik heb er echt zin in. Nu nog even aangenomen worden ergens....haha

O ja, Ik ben dinsdag jarig! Ik was het zelf al bijna vergeten door alle drukte rondom STef zijn verjaardag,,,,Haha moest ik dus halsoverkop maandagavond nog allemaal mensen gaan uitnodigen....zal vast niet druk worden denk ik.

Enne....ook meteen even een vraagje erbij:
Geven jullie je kindjes druiven? En zo ja, hoe? Stef is gek op druiven namelijk, maar het is natuurlijk niet te doen om ze allemaal te ontvellen, dus we geven hem steeds halve druiven. Hij geniet er echt van, maar die velletjes.....die verteren niet zo best! Stef had vanochtend een luier vol! (ze komen er iig wel uit dus...haaha) Dusss hoe doen jullie dat??

Zo, even klaar voor nu. Ga weer even aan de slag en straks kom ik weer even mee-forummen!

Liefs Annet

Hoi Annet,

Leuk dat je er dan weer bent, ja zo'n trage computer is niet fijn nee.
Nina staat mij ook elke ochtend in bed op te wachten, hoe ze het doet weet ik niet, maar de lakentjes zitten allemaal nog netjes ingestopt. Rara.
Springen, dansen, heisteren, alles doet ze in bed, met de zak nog aan.
Denk je dat ze rustig slaapt maar nee hoor, daar begint het gebonk dan weer.
Ja ze zijn echt levendig op deze leeftijd.

groetjes Jantine

Hoi Annet,

Nou Wieteke krijgt hier wel druiven, maar ik ontvel ze dus wel allemaal.
Het is inderdaad even een werk, maar zij vind ze erg lekker.
Ze heeft een keer bosbessen gehad (met vel) en daarvan spuugde ze het vel gewoon weer uit na de bes eruit gegeten te hebben. Maar die dingen zijn zo veel kleiner, dat ik het met druiven nog niet durf. Dus hier nog maar even ontvellen.

Gezellig trouwens dat je er weer bent en succes met solliciteren.
En natuurlijk alvast gefeliciteerd. Ik kan me voorstellen dat je verjaardag een beetje erbij in schiet. Ik merk nu al dat ik de verjaardag voorbereiden van Wieteke zoveel leuker vind dan mijn eigen verjaardag. Ik zeg al tegen mijn man, die vier ik volgens mij nooit meer!

Groetjes
Geeske & Wieteke.

Goed dat je (snel) online bent!  
Tessa eet druiven  zonder dat ik  ze ga ontvellen. Eerst deed ik dit wel en bij die blauwe doe ik het nogsteeds omdat die zo groot zijn en er  pitjes inziten. Maar die witte druiven (pitloos) zijn vaak zo klein, die (vr)eet ze zo op. Gewoon proberen dus ! Heb nog niet  de luier geinspecteerd of er  velletjes inzitten! (wel als ze sinasappel heeft gegeten, dan zit die halve  sinasappel in die luier!)  

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

He leuk dat je er weer bent!

Ik dacht dat er in het vel van de druif juist de meeste vitamines zaten, maar ik kan het ook mis hebben. Ik weet het eigenlijk niet.

Misschien dat je de vraag eens aan de diëtiste van dit forum kan stellen. Zij zal het vast wel weten of ze de velletjes wel of niet mogen hebben.

Succes
Jeske mv Ilse

Welcome back!!

Wat betreft de druiven, ik geloof idd dat de meeste vitaminen in het velletje zitten, en ik dacht niet dat het een probleem is ze met vel en al te eten (als hij ze wegkrijgt natuurlijk). Vanaf 1 jaar is geloof ik alleen rauwkost nog af te raden (naast scherpe kruiden, veel ui enzo) omdat ze dat nog niet zo goed kunnen verteren.

Groetjes Jenneke

He Annet,

Ik had je al gemist! Over de druiven.... Puck eet ze ook gewoon hoor (halve dan). En ook poepluiers vol velletjes dan, wat ze niet verteren komt er gewoon weer uit toch? Overigend heeft ze dat ook met rozijntjes, ze is er gek op maar de rozijnen komen er gewoon heel weer uit!
Succes met je sollicitaties enne..eet ze Stef!

Liefs, Marcia mv Puck

Terug
Bovenaan