Pfff peuterpuber

Even niet zo actief, ben erg moe. Feline is flink dwars, brutaal en slaan. En ze kruipt elke avond in ons bed, slopend.... Slaapt Gijs tot 6 uur door, hebben we dit....
groetjes Maris

Owh Maris, wat vervelend....maar kan het me wel voorstellen, jesse kan soms ook heel dwars zijn, dat slaan doet hij niet, maar dat weerwoord dat vind ik soms zo verschrikkelijk....owh en dat in bed slapen, ik ken het ook...je kan dan helemaal niet meer lekker liggen.

Heel veel sterkte met je meisje en ik hoop voor je dat ze snel weer in d'r eigen bed slaapt en ze wat minder brutaal is!

Liefs
Angelique

Owh Maris, wat vervelend....maar kan het me wel voorstellen, jesse kan soms ook heel dwars zijn, dat slaan doet hij niet, maar dat weerwoord dat vind ik soms zo verschrikkelijk....owh en dat in bed slapen, ik ken het ook...je kan dan helemaal niet meer lekker liggen.

Heel veel sterkte met je meisje en ik hoop voor je dat ze snel weer in d'r eigen bed slaapt en ze wat minder brutaal is!

Liefs
Angelique

Hoi Maris,

Heel erg vervelend allemaal, wij weten het als geen ander!! Tis alleamal zooo vermoeiend, vooral als je er dan nog een kleintje bij hebt. Maar er komen betere tijden, glf me maar!
Gelukkig slaapt Dylano nu tot een uurtje of half 8, das beter dan 5.30 - 6.00 toch? En Sylvan slaapt zo tot 9.00, gelukkig altijd al een uitslaper geweest, moet er niet aan denken dat ik met 2 kids om 6.00 beneden zou zitten..

Dus, kop op meid! En neem je rust waar het kan.. Ga desnoods in het weekend om en om naar bed, om tot rust te komen. Zo hebben wij het op een gegeven moment ook aan moeten pakken. Leuk is anders, maar t voor je eigen bestwil.

Succes!

Liefs Deb.

Afgelopen nacht sliep ze in dr eigen bed. En ze kwam naar me toe en zei naar beneden. (ik dacht dat t 7 uur was, bleek 5 uur....) dus ik was al beneden en kreeg haar niet meer mee naar boven. Anders gaat ze krijsen en had ik er 2 beneden. Dus maar de tv aangezet, ijshockey hahaha, en niet meer geslapen (half uurtje in de auto) tot ze om half 9 op bed lag (verjaardag geweest).
Hopelijk uitgeput tot morgen laat!

jee Maris,
dat zijn geen fijne tijden....hou vol meid!
Wel balen dat nu Gijs net een beetje lekker slaapt dat nu dit weer zo loopt...maar je kunt het!

sterkte Tamar

Terug
Bovenaan