pfff rot onweer

al vanaf half 5 op... en om 6 uur maar naar beneden. Feline werd wakker van de harde klappen. Nu zit ze met haar duplo trein te spelen.
pfff en de dag moet nog beginnen.
groetjes Maris

Jeetje wat vervelend dat ze zo vroeg is wakker geworden van het onweer. Hier ging het ook flink tekeer maar gelukkig heeft Daniëlle goed doorgeslapen (en ze slaapt nog steeds!)
Nou ik hoop dat Feline inmiddels weer een tukkie aan t doen is,
groetjes van Sonja

Pfffffff niet normaal....
Ik heb best lang wakker gelegen, ben neit bang aangelegd, maar dit was best heftig vond ik.
En had de zanbak afgedekt, nou NIET MEER DUS..........
Echt balen.............
Maarja we moeten het er maar meedoen!!
Hopen dat het snel weer warm word zodat het zand kan drogen!

Liefs een moe Saske

Bij ons was het vannacht ook feest. De oudste is niet bang aangelegt, maar die was nu echt heel bang. Dus die heeft bij ons in bed gelegen. met Eline ging het de hele tijd eigenlijk heel goed, maar helaas, ook die belandde bij ons in bed, helemaal ontroostbaar. Met zn vieren in een 2 persoonsbed is leuk voor de zondagochtend, maar niet voor de nachtrust... Pfffff, hopelijk gaat het vannacht beter!!!

Hai,

Ik zei gister nog tegen jou, hier in het noorden komt het waarschijnlijk niet.Dat had ik niet moeten zeggen, wat een harde donder zeg, pff, ik zat recht op in bed.Het heeft hier tijden ge onweerd. Jesse is er niet wakker van geworden.

Groetjes Linda

Terug
Bovenaan