pfff rot twijfels

hallo allemaal...
ik weet niet of jullie me advies kunnen geven maar ga het toch proberen..
ik heb een zoontje van 1,5..en ben na die tijd aan de pil gegaan(microgynon)heeft nu trouwens een andere naam gekregen.
de afgelopen maand ben ik echt per ongeluk 2 keer de pil vergeten...kwam ik dan de volgende avond achter...
nu het volgende...normaal als mijn strip op is word ik altijd 4 dagen erna ongesteld..
ik heb nu zaterdag de laatste gehad en zou dus normaal gisteren ongesteld moeten worden...ik kreeg gistermorgen ongelovelijk veel kramp en dacht nou komt het...maar ik heb in 2 dagen tijd alleen maar wat slijm verloren...bruin..en soms beetje roodachtig...vandaag over de hele dag nog geen kwart tampon vol....(haha lekker onderwerp he)
nu vraag ik me af zou ik zwanger kunnen zijn??doordat ik ook 2 keer de pil vergeten en we wel sex hebben gehad!!

ik weet dat ik er maar op 1 manier achter kom...maar toch graag jullie ervaringen..reacties..meningen e.d..

hmm ja zou je toch aanraden een test te doen voor de zekerheid!
ik ben ook door de pil (mycrogynon) zwanger geraakt van mijn 1ste door hem keertje te vergeten..
werdt 1 maand minimaal ongesteld en toen niet meer.dus zit maar 1 ding op meid!

succes!
groetjes kim mama van Jari en 26weken en 4dagen zwanger

Ik ben ook 3 keer door de pil heen zwanger geworden en dat was door maar 1x het te vergeten.... Al slikte ik wel Harmonet, dat is een zeer lichte pil omdat ik niet tegen de pil kan.

Tja 1 manier om het uit te zoeken is testen. Maar het beste kun je dat doen met een bloedtest. Omdat pilgebruik de testen kan beinvloeden en soms dus een negatief aangeeft terwijl je toch positief bent. Deze kun je aanvragen bij je HA. Succes... Wil je trouwens zwanger worden?

zoals ik in je vorige topic ook al schreef:
het kan wel! waarom doe je niet gewoon een test?
je zit nu al een tijdje met deze vraag.
ben je inmiddels al over tijd?
wat kim bedoelt is dat ze minimaal ongesteld werd. heel licht dus, en kort.

groetjes, do

Terug
Bovenaan