Pfff slapen jullie ook zo slecht????

K ben nu 3 weken.
Aan het eind van de middag ga k door de grond van de rugpijn ( terwijl ik 's ochtends niets geen last heb) en 's nachts moet ik vaak dr uit omdat ik
moet plassen of omdat de baby heel druk is.....
Daarbij ben ik elke ochtend om 06:15 wakker omdat onze zoon dan wakker is.

als mn meiden me laten slapen, slaap ik gelukkig wel goed. kan me heel goed afsluiten van mn buik (van dat getrappel enz) dus daar merk ik niks van.
wat ik wel moeilijk vind is een slaappositie te vinden als ik ga liggen. ik ben nl een echte buikslaper. ik ben dus eerst wel 10 minuten aan het draaien, eer ik goed lig en dan val ik als een blok in slaap. maar meestal komen de meiden snachts om en om waardoor ik dus veel wakker ben. heel erg vermoeiend. zeker omdat de wekker dan weer om half 7 gaat om de oudste naar school te brengen. ach ja, t hoort er helaas bij :)
ben wel aan het aftellen totdat ik weer op mn buik kan slapen whahahahahaha

liefs, do

Yep helemaal te herkennen. Ik wordt elke nacht rond half 4 wakker; je kan er bijna de klok op gelijk zetten :p. Daarna duurt het zeker een half uur voor ik weer in slaap val en met een beetje pech wordt ik ook nog eens rond half 6 wakker en daarna slaap ik helemaal niet meer. Dit uit zich in slapen op de bank soms wel 2 keer op een dag. Moet wel oppassen dat ik de wekker van mijn telefoon zet anders ben ik te laat om mijn dochter van school op te halen.
Hoop dat ik (lees we) na de bevalling wat beter kunnen slapen :D.

Hier ook heel erg herkenbaar, moet er s'nachts zo'n 4 keer uit om te plassen, en als dan de wekker gaat s 'morgens dan heb ik moeite met opstaan. Maar ja eht is voor een goed doel zal ik maar zeggen.

Praat me d'r niet van, op een slechte nacht moet ik er 10 keer uit om te plassen. De meeste keren voor ik in slaap val. Steevast als ik een half uur in bed lig (en dan soms elk half uur), dan om 2 uur en om 4 uur 's nachts ook zowieso.
Ik lig niet meer lekker, voel onderhand de veren door het bed steken (prinses op de erwt), elke zwangerschap zeg ik weer "ik wil een nieuw bed" maar na de bevalling blijkt het altijd prima te liggen en ligt het aan de hormonen of zo.
En dan nog het zweten, en ik weet, dat wordt alleen maar erger, zeker na de bevalling.

Ik draai erg veel en dat maakt me dus vaak wakker. Heel de nacht heb ik het zuur. Verder probeer ik overdag een tukkie te doen om het zo een beetje in te halen.

Terug
Bovenaan