pfff sorry ben ff overstuur en ben het zat

he meiden in me vorige topic lezen jullie dat ik gestript ben en over dat ze nog een bacterie hebben gevonden,

nou heb dus nog geen weeen , en vanavond kreeg ik de huisarts aan de telefoon en zei dat er nog een bacterie heb, dus heb totaal 3, ik wordt nu echt gek ff, kleine is heel rustig beweegt weinig, ik krijg dus totaal 3 behandelingen 1 antibiotica voor 7 dagen, 1 1 tablet, en straks met de bevalling aan het infuus,

vanaf vanmiddag voel ik em ook duizelig en soort onwel zeg maar, en heel erg veel trillen, de verloskundige gebeld en zij dat ik moest gaan liggen en rusten, ben ook ff overstuur geweets ,

Ik ben het zat en kweet niet hoelang het nog gaat duren, ben volgens mij wel me slijmprop verloren dus,

Sorry maar moest dit ff kwijt en met julie delen of jullie iets erin herkennen .

liefs
 
hoi sharon,
ik snap je helemaal.
ik heb je vorige topics gelezen en begrijp het helemaal dat je het zat bent, heb nog ff geduld en dan heb je een mooi wondertje in je armen.
dat de kleine rustig is zegt niks, dat was bij mij ook zo op de dag van de bevaling.

hou nog ff vol meid het zal vast niet lang meer duren ik zal voor je duimen.
succes
veel liefs
peetje
 
hoi hoi, dank je voor je reactie, ik probeer moed tehouden mar is zo moeilijk , kweet niet wat het is maar zite r gewoon door heen, liefst zou ik morgen ingeleid willen worden, maja we zien wel, maar ben nu ff zo erg emotioneel dat ik alleen maar kan huilen, waarom weet ik niet, ik weet dat ze minder gaan bewegen , maar volgens mijn verloskundige moet het minimaal 6 keer perdag zijn en dat is het helemaal niet mag blij zijn 3 keer.

Nog maals dank je wel voor je reactie

liefs
 
Hoop dat t snel gebeurt voor je en dat je overal vanaf bent. Je zit nu natuurlijk ook te wachten tot er wat gebeurt en dat geeft ook spanning, die bacterien erbij maakt t ook niet makkelijk. Veel succes de laatste loodjes en hoop dat ze je snel helpen.

xx
 
ja we zien het wel morgen naar ziekenhuis voor hartfilmpje dus we zien wel wat ze zeggen, ik wil graag volhouden maar hoe ik me nu voel, echt het lijkt net of ik gewoon van me stokje ga,

dank jullie wel meiden voor de lieve reacties,
ik probeer positief teblijven maar door het feit dat ik vandaag tehoren kreeg dat ik nog 2 bacterien bij me hebt sorry toen zakte alles weg ,

liefs
 
ik heb me ook even ingelezen en jeetje het is allemaal niet mis.
Kan heel goed geloven dat je zegt ik ben het zat,ik hoop dat je zo snel mogelijk je kindje in je armen hebt en dat je kan gaan genieten.
Veel succes morgen !!!
Veel liefs
 
hey hey, nou vanacht niet geslapen wegens weeen maar om 6 uur stopte het, vanmorgen ziekenhuis voor hart controle, alles was perfect en werdt weer naar huis gestuurd deze verloskundige was een muts en ging echt niet kijken of voelen hoever ik al zou zijn om misschien inteleiden, die van donderdag hadden dat dus wel gezegt maja deze vond niet nodig, ik dacht als ik gelijk kan blijven hoef ik em geen zorgen temaken dat ik te laat ben. Dus ja ben weer thuis om weer aftewachten, bleh hopenlijk gaat het echt door zetten want dit is niks. voel me weer zelfde als gisteren hele veel duizeligheid en emotioneel ik hou me in en sterk wegens sharon wil haar ook niet ongerust maken. hou jullie op de hoogte

liefs
 
Terug
Bovenaan