Pfff spannend!

Hoi meiden,

Het begint bij mij nu wel te kriebelen hoor! Ik heb mega veel dingen (kwaaltjes) die kunnen duiden op een zwangerschap maar ik probeer me ook nog wel vast te houden aan het idee dat de mens een heel groot fantasievermogen heeft :) / :-(.

Ik moet vaak plassen, heb zo'n hongergevoel en dat maakt me misselijk maar eten mwah en als ik eet zit ik snel vol. Ik heb het snel koud en ik heb een zwaar gevoel onderin mijn buik. Ik voel steeds van die prikjes. Ben 's avonds erg moe en ik heb momenteel een geheugen als een zeef. Heb het gevoel erg goed te ruiken. Mijn borsten voel ik niet zo, alleen als ik er met mijn vinger in prik.

Maar goed, ik kan het mezelf ook erg aanpraten natuurlijk. Ik wacht vrijdag en zaterdag af of mijn ongi komt en anders test ik daarna. Hoop echt niet dat ik mezelf gek aan het maken ben maar ja. Ik vraag me af in hoeverre je al zo vroeg klachten kunt hebben.

HOe is het met de andere bijna-nod-ers , hebben jullie ook van die rare dingen?

Moest het ff kwijt,

liefs Po

Spannend !!!!!

Ik duim voor je dat je maar een mooi kerstcadeu zult krijgen. Je kan de klachten inderdaad al vrij snel voelen. Bij mijn eerste 2 keren voelde ik het ook al een weekje voor ik ongesteld moest worden alleen toen kon ik het niet zo goed plaatsen. Nu bij de 3e keer heb ik echt helemaal niets gevoeld en was het ook een verrassing. Dus het zou best kunnen dat je zwanger bent. Ik ga het heel hard voor je hopen.

Groetjes,

Corina

He Po,

Had net een berichtje voor je geplaatst en nu zie ik pas jouw berichtje! Het klinkt allemaal heel erg veelbelovend hoor!
Dus jij wacht tot zondag met testen? Ik zou dat echt niet volhouden!
Ik voel me goed, heb geen rugpijn meer maar nog wel een zwaar gevoel in mijn onderbuik maar dat heb ik ook voordat ik ongesteld word.. Verder denk ik wel eens wat te voelen in mijn borsten of denk ik dat ik wat misselijk ben maar ik ken mezelf.. Ik kan mezelf van alles aanpraten! Ik ga zaterdag testen.. Pff, dat worden 3 hele lange minuten! Ik ga ook niet blijven kijken om te kijken of er al een tweede streep verschijnt.
Nou meis, ik duim voor je!

X F.

He Po!

Dat klinkt inderdaad goed! Ik sta er zelf net zo voor. Ik voel wel dingetjes, maar telkens niet zo overtuigend dat ik zeker weet dat het raak is. En dat fantasievermogen, he!
Ik heb wel een vol gevoel in mijn baarmoeder en steekjes in mijn liezen, als ik me omdraai in bed en als ik moet hoesten. Dat was de vorige keer ook. En mijn borsten lijken weer steviger te worden.
En van de week voelde ik me ineens heel moe, maar was ook verkouden aan het worden. En ik voelde me misselijk bij de slager, maar dat heb ik ook wel vaker als ik naar (weliswaar biologische) stukken dier sta te kijken.
Dus.
Ik wacht af tot mijn NOD, en aangezien ik superregelmatig ben, moet ik het op maandag eigenlijk al weten zonder te testen. Ik was gisteren bij Het Kruidvat en heb de verleiding kunnen weerstaan een paar ClearBlues in huis te halen. Dus ik kan ook niet eerder testen dan maandag, tenzij ik bezwijk en toch morgen of zaterdag nog naar de winkel cross!

Sterkte aan alle NOD-ers en heel veel geluk gewenst!

Liefs,
Marjon

Hihi Marjon. Ik heb ze al een paar weken in huis maar ik hou me sterk. Het klinkt wel goed bij je hoor, ik hoop dat het bij jou ook weer raak is en bij F ook! Zou echt super zijn!
Als ik morgen nog niet ongi wordt dan ga ik zeker testen (denk zondag). Ben benieuwd, ik hoop niet dat ik me dit allemaal verbeeld. Voel me echt niet top vandaag, echt misselijk maar dat heb ik er helemaal voor over als het raak is.

Spannend meiden, we houden elkaar op de hoogte he!

Veel liefs Po

Hoi Po en Marjon,

Nu zijn de ECHT spannende dagen aangebroken! Ik ga morgen al testen.. ik houd het echt niet langer vol. Ik vind het wel dood eng omdat ik heel erg bang ben voor de teleurstelling als de test negatief is.. maarja, dan kan ik het ook maar beter weten ook!
Ik duim voor jullie!

Dikke kus F.

Okay F, ik ga ook mega voor jou duimen hoor! Ik denk dat ik morgen ook ga testen, vind het ook eng hoor, ondanks de kwaaltjes.

Ik denk aan je morgen,

liefs Po

ps. Marjon, als jij nu ook morgen test....

Haha, ja hoor Po, ik laat me dus ECHT niet overhalen, hè! Ik wacht tot maandag, dan hou ik lekker de duiten in mijn zak die ik anders aan een test zou moeten uitgeven. Jaja, wat ben ik toch sterk. Vriendlief zou het knap vinden als ik kan wachten, want hij vind me normaal al zo'n ongeduldje!
Trouwens, als jullie test nu nog negatief is, kan-ie over een week wel positief zijn. Daar houden jullie toch wel rekening mee, he!

Nou, ik lees morgen jullie avonturen vast wel, ik wacht nog effe. Maar ik vind het wel heeeeeel spannend!!

Liefs,
Marjon

Terug
Bovenaan