Pfff tranen met tuiten:-)

Ik heb ook kennis gemaakt met een mega hormoon huilbui! En waarom, ik wist niet wat ik op een kaartje moest zetten!!!
Manlief was te druk met een spelletje om me te helpen;-) toen maar mijn ouders gebeld:) maar die vonden het onzin dat ik een kaartje wou sturen. Toen ik opgehangen had moest ik echt mega huilen. En manlief snapte er helemaal niets van.
Ik moet wel vaak huilen als ik dingen op de tv zie maar dit ken ik echt niet van mezelf.
Hoop toch niet dat ik dit vaak ga krijgen. Mij man zou me voor gek verklaren haha.
Herkenbaar???

Liefs Danielle

hey Danielle

ja dat is zeker hel erg herkenbaar.
ik heb dat ook. Had het vanmiddag nog toen ik met een spelletje bezig was en het level me niet wilde lukken normaal heb ik er geen moeite mee want blijf het gewoon net zo lang proberen te het me wel lukt. Maar vandaag was dat dus ff anders ( schrok er zelf wel een beetje van) en mijn man snapte ook niet waarom ik ineens ging huilen. En uitleggen heeft ook geen zin want als man heb je dat niet.

Ik vind een lekker huilbui is ook wel is fijn op zijn tijd maar het moet idd niet elke keer gebeuren.

Liefs en kusjes Debora

Hey Daan,

Ik ken het ben ook zo'n emo bom.
Bij het minste of geringste huil ik al.
Gisteren nog toen die nederlander in de toer in het prikkeldraad werd gereden en ik heb niets met de toer hoor. Vreselijk en mijn man zit er bij en kijkt er naar......;-)

XX Chan

Ik ben inmiddels in wat rustiger vaarwater. Maar ik was ook binnen no-time in tranen. De reclame van de kinderbescherming in 15 seconde ben ik in tranen. Beetje zielige film of national geo over zielige dieren. Verschrikkelijk.

Gelukkig zijn we niet de enige....
Herkenbaar al die emo-buien...
Wij waren afgelopen weekend een weekendje weg naar mijn schoonouders...
Zaterdagmiddag barste ik in huilen uit en wilde ik niks liever dan naar huis... hihi...we zijn natuurlijk gewoon gebleven...maar had echt heimwee...??...
Ik vind het soms best moeilijk om met mezelf om te gaan...ik herken mezelf gewoon echt niet...
Arme partners....

Succes allemaal!! :)

Gelukkig ben ik niet de enige!
Vind het zo raar herken mezelf er gewoon helemaal niet in.
Manlief vind het maar raar hij vroeg vandaag nog of ik vaker zo ga doen haha. Hij moet toch het boekje van Kluun maar weer eens lezen.
Succes met de hormonen:)

Liefs Danielle

Terug
Bovenaan