pfff, vanochtend intake gehad bij de vk

Pffff, vanochtend de intake bij de vk gehad en eigenlijk baal ik best een beetje. Ze liep zoals gewoonlijk gruwelijk uit, ik vind wachten niet zo erg, maar als je iemand ziet vertrekken en vervolgens nog een half uur moet wachten terwijl de wachtkamer toch echt leeg is, dan zit ik me al op te vreten. Vervolgens had ze een nieuw computersysteem, dus alle gegevens die ze al had van vorige zwangerschappen moesten opnieuw ingevoerd worden in de computer en dat duurde een eeuwigheid.
Verder heb ik vorig jaar een heel moeilijk jaar gehad, depressie/burnout, heb daardoor aan de ad gezeten en ben ontzettend veel aangekomen. Daar baal ik natuurlijk al ontzettend van, maar zelf heb ik daar niks aan kunnen doen. Mijn bmi bevindt zich nu in een risicogebied, waardoor ik extra controles ga krijgen. Ook moet ik naar de dietiste, omdat ik in mijn tweede zwangerschap suiker heb gehad. Verder wordt mijn suiker extra gecontroleerd in het zh en zal ik extra echo's krijgen omdat de kans groot is dat ze uitwendig de groei van de baby misschien niet goed kunnen voelen. En nu voel ik me echt een zeekoe. Ik ben nooit de dunste geweest en moet altijd moeite doen om af te vallen en op gewicht te blijven. En ik krijg nu echt het gevoel dat ik een of andere dikzak ben. Natuurlijk weet ik dat dit een protocol is, maar al die hormonsters zorgen er nu wel voor dat ik even niet zo lekker in mijn vel zit. Ik denk dat ik maar even een potje ga zitten janken, misschien wordt het dan wat minder..........
 
Hay hay,

Meid, ik snap dat je je nu een zeekoe voelt maar:
dat ben je niet! Je weet zelf dat je te zwaar bent en dus is het alleen maar goed dat ze er iets aan gaan doen. Ik neem aan dat je het zelf ook niet prettig vind toch? De dag (afspraak) begon natuurlijk al klote en dus was je al geergerd. Ik denk dat het alleen maar goed is dat ze extra controles doen! Je kan je kindje dan wel vaker zien. Ze willen je, omwille van de baby, vaker zien................dat op zich is heeeeeeeeeeeel goed! Ze nemen geen risico.

Niet huilen meid...........

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
 
Nouw wel balen. Ben zelf ook niet de magerste:D
Maar als je je nu al een zeekoe voelt, hoe voel je je dan strx. Hier zeggen mijn man en mijn moeder elke keer mammoet. Slaat nergens op:D Maar heb nu ik zwanger ben minder moeite met mijn gewicht dan voor die tijd.

En die extra controles zijn nooit erg (vooral die echo's niet , toch???)
 
Wat vervelend! Je hebt je toch verheugd op zo'n eerste afspraak en dan krijg je dit! Laat je niet gekmaken door mensen om je heen. Komt gewoon door de omstandigheden dat je nu zwaarder bent! Inderdaad goed dat je wat extra controles krijgt, maar meer dan dat moet het volgens mij ook niet zijn, dus als ze er vaker over begint is het misschien toch verstandig er iets van te zeggen! Die afspraken moeten ook leuk zijn voor jou!!
 
Terug
Bovenaan