Pfff voor even volop vertrouwen!!

Hee dames,

Ik zou heel even laten weten hoe mijn echo is verlopen.. Ik heb het afgelopen weekend wat bloedverlies gehad en kreeg vanavond wat eerder de termijn echo...
Yes, het is goed.. Het kindje ligt op schema (7 weken en 6 dagen, precies zoals ik berekend had) en het hartje klopt!! De echoscopiste was erg tevreden en kon niet vaststellen waar de bloeding van was.... Waarschijnlijkj innestelingsbloed...

Pfff ben ik effe opgelucht.. En heb ik (voor even dan) volop vertrouwen. Maar ik blijf een slag om de arm houden, helaas kan het nog altijd mis gaan..

Groetjes dikke kus!!

Oh wat zul je opgelucht zijn zeg.... en toch ook nog een beetje gereserveerd want tja het kan altijd nog... maar ik zou zeggen deze is in de pocket Yeeh deze echo is goed gegaan en alles ziet er goed uit!!!

MamaTwoBe,

Wat een goed nieuws!!! Ik snap je onzekerheid en ook hier is het nog steeds niet helemaal volop blijdschap, waar ik zo op gehoopt had. Ik ben wel blij, maar nog niet zo blij en loop nog steeds niet met een big smile.

Maar als alles op schema loopt dan is dat een heel goed teken zei onze vk, dus meis, daar zullen we ons daar dan maar aan vast houden.

Liefs grotebroer

Terug
Bovenaan