pfff waar is mijn slaap heen ??!!

gisteravond ben ik om half 11 naar bed gegaan want was toch wel moe..ik sliep ook vrijwel meteen na mn draai gevonden te hebben.
al vrij snel erna werdt ik weer wakker omdat ik moest plassen..en kwam moeilijk in slaap..niet snel daarna ontwaakte ik weer en moest ik weeer plassen..ik dacht al pfff ik wil slapen!!! nou zo ging het nog 4x zo! maar de laatste keer rond half 4 kwam ik toch echt niet meer in slaap,daar lag ik dan..klaar wakker in bed te draaien en draaien..poging doen tot slapen,maar nee niks!!
om 6 uur kwam mn moeheid weer terug maar om half 7 ging de wekker van mn vriend..ahhhhhhh ik kon dat ding wel kapot gooien!
normaal komt mijn zoontje dan nog even bij mij liggen en slapen we makkelijk tot een uurtje of 9.maar hij moet vandaag weer oefenen op de basisschool dus die vlieger ging ook niet op!
nu zit ik hier gebroken op de bank snakkend naar wat slaap..heel frustrerend dit!

Liefs Kim 28wkn2dgn

Ohhh ik ben dus zeker niet de enigste die zo beroerd slaapt. Vreselijk!!!!!!
Tig keer draaien in bed, omdat ik niet lekker lig en me draai niet kan vinden, wat dan weer zeer doet aan mijn bekken. Om de haverklap naar de wc toe om de plassen, wakker worden van nare dromen enz enz. Ik ben blij dat yordi tussen de middag nog even slaapt, want dan ga ik ook vaak echt even lekker een uurtje slapen, anders kom ik de dag niet eens door en dat is ook niet zo gezellig voor me man.
Ben het helemaal met je eens kim, erg frustrerend!!!!!!!!

Liefs marielle 26w2d

dat is inderdaad fijn als hij nog slaapt ja! normaal zou Jari tot 12.15 op school zitten vandaag,maar hij moet om 10.15 alweer gehaald omdat hij de 2de prik krijgt vandaag..anders had ik nu ook nog even op bed gelegen hahaha. straks maar gewoon samen met hem film kijken op ons bed en dan kan ik even dutten en is hij stil ;-)
ik kan me niet herrinneren dat ik in de zwangerschap van jari hier trouwens zoon last van had..ja na week 30 ging ik meer plassen enz maar verder geen idee.is ondertussen ook alweer 4 jaar geleden haha.

jaaaaaaaaaaah hier nog een met nachtmerrie,s en 10x per nacht naar de wc moeten!
Om vervolgens overdag doodmoe op de bank te zitten!
Het is erg he?
xxx
29weken

worden nog heftige weken voor ons zo te horen!
mijn moeder zeg dan weer heel droog; het is en voorbereiding voor straks kind!
en dan denk ik : ja zal best maar ik ben moeeee!
leuk die moeders af en toe ;-)

oja kim vind je 4jaar lang?
Voor mij is het 17jaar geleden dat ik zwanger was en beviel,dus ik weet helemaal niks meer!haha,voor mij is dit hetzelfde als voor de eerste keer zwanger zijn omderhand!
xxx

Terug
Bovenaan