Pfff wat duurt het lang..

Eva97

New member
<p style="text-align: center;">Hallo allemaal,</p>
<p style="text-align: center;"></p>
<p style="text-align: center;">ik ben al sinds oktober bezig om zwanger te raken, ik stopte toen met de pil. Al die tijd regelmatige cyclussen gehad van de 28 tot 35 dagen. Nu heb ik een cyclus van ruim 76 dagen. Ik heb al meerdere testen gedaan, allemaal negatief. Het wachten duurt zo lang... mijn ongesteldheid lijkt maar niet aan te komen en ik blijf maar geld uitgeven aan al die testen. Ik zit er over na te denken om naar de huisarts te gaan, maar ik ben bang dat ik uiteindelijk toch maar het advies krijg om nog maar even te wachten.</p>
<p style="text-align: center;">Heeft iemand hier meer ervaring mee? Ik blijf de moed er in houden, maar het is al lang niet meer zo rooskleurig als toen we net begonnen met proberen..</p>
<p style="text-align: center;">groetjes!!</p>
 
Hoi Eva97

ik heb er geen ervaring mee, maar ik ken wel veel mensen die hetzelfde als jou hebben... dat die ongesteldheid gewoon maar niet wil komen of ontzettend onregelmatig. Vanaf okt is natuurlijk nog niet zo heel erg lang, er staat een jaar tot 1,5 voor om zwanger te worden. En je kan altijd vast een keer naar de huisarts gaan.

( P.s al die meiden zijn zwanger geworden ;) )
 
Hi,

Ik heb hetzelfde gehad. Mijn lichaam had bijna een jaar nodig om te ontpillen. Al meteen na het stoppen een regelmatige cyclus van 28 dagen, kon er de klok op gelijk zetten. Twee keer in dat jaar een cyclus van bijna 60 dagen gehad. De huisarts gaf idd aan dat het bij het ontpillen hoorde. Uiteindelijk na ruim 1,5 jaar, na het stoppen met de pil, zwanger geworden. Geef het de tijd en heb geduld. Hoe moeilijk ook, ik weet er alles van. Geen zorgen iig!
 
Hallo,

Ik zit nu op dag 62 en ook negatieve testen. Ik mag volgende week naar de HA en ben benieuwd wat die mij gaat vertellen!
 
Ondertussen zit ik op dag 81. Laatst naar de ha geweest, want ik vind het toch best vreemd allemaal. Kreeg te horen dat het toch gewoon afwachten is. Als er over twee maanden nog niks is, moet ik weer langskomen. En dan iedere paar weken een test doen voor de zekerheid. Ik snap het wel, maar wat is het toch lastig dat wachten.
 
Ik zit nu op 95 dagen en sinds een week heb ik last van mijn borsten. Gisteravond heb ik licht bloedverlies gehad, roze. En vandaag ook weer. Voor wat ik heb gelezen over innestelingsbloedingen lijkt wat ik heb nog al veel, maar het is ook wel erg weinig voor een ongesteldheid. Normaal bloed ik dan vrij heftig en dat is het nou ook weer niet nu. Het is heel licht en weinig. Af en toe een drupje en dan weer even niks. Heel raar, ben ook benieuwd wat het is. Het zal wel weer afwachten zijn... Gelukkig ben ik daar ook zo goed in... :(
 
Hoi Eva, dat is idd lang wachten. Ik heb ook een onregelmatige cyclus, maar de uitschieters zijn maar tot 42 dagen. Het lastige vind ik is vooral dat je hierdoor niet weet wanneer je ei is. Ik hoop echt voor je dat dit de innestelling is, dan wordt dat wachten beloond!
 
Nope, hartstikke ongesteld geworden. Maandverband is niet meer aan te slepen. Heb wel even flink lopen balen, want ik heb bijna vier maanden gehoopt dat het dit keer wel raak zou zijn. De volgende cyclus mag van mij een stuk minder lang zijn, want nog een keer zo lang wachten ga ik niet trekken.
 
Terug
Bovenaan