pfff wat een nacht.....

A

Anoniem

Guest
zoals jullie weten rommelt het al weken, dan overdag , dan s'nachts.
maar gisteren was het lekker rustig in me buikje. eindelijk dacht ik kan ik weer eens ff lekker bijslapen.

helaas. we gingen rond 23.30 naar bed, en eenmaal in bed, begon het feest. we 6x achter elkaar me bedje uit om te plassen, dan lig je net lekker. krijg ik me toch ontzettende pijn in me rug. ik wist niet meer hoe ik moest liggen. dus van links naar rechts draaien ( voor zover dat mogenlijk is) toen dacht ik, jawel hoor het begint te rommelen. maar nee het was onze lieve puk wat toch nog wilde proberen zich even uit te strekken in de nogal klein wordende woonruimte. en dan val je bijna in slaap. en dat staat zoonlief slaap dronken aan je bed. gelukkig kon ik die gewoon terug leggen en sliep hij verder.

maar al met al was het inmiddels half4. nog geen oog dicht gedaan, klaar wakker. en nog steeds pijn in me rug en geen teken van pukkie.

gelukkig toen ingeslapen maar om 7 uur ging de wekker, dat viel tegen. dus vanmorgen me zoontje maar even naar opa gebracht, die komt om 12 uur terug dan kan hij hier slapen en vanmiddag hoopt mama weer fit te zijn om te spelen.

en gisteren was toch al zo'n dag dat alles mis ging en ik het s'avonds toen ik op de bank plofte helemaal gehad had. maar met die nacht erbij ben ik helemaal brak.

mijn poetshulp is hier nu, das wel lekker, straks is alles weer lekker schoon. zelf kan ik ff weinig heb heel veel last van me bekken en schaambeen en me rug.
dus maar even een morgen kalm aan.

ik moest het ff kwijt,
hopenlijk begint het snel.

groetjes Dees
37,5 wk

Hier een die met je meevoelt! Ook weer een verschrikkelijke nacht achter de rug. Weet van gekkigheid niet meer hoe ik moet liggen. Helaas nog weinig tekenen dat het eraan zit te komen. Af en toe eens wat buikpijn of rugpijn, maar niet noemenswaardig, terwijl ik morgen toch echt 40 weken ben. Van mij mag ze zich laten zien hoor!
Ach, zo lang ze het nog goed doet binnen mag ik eigenlijk niet klagen. Het duurt nog hooguit 2 weken!

Groetjes Nathalie 40 -1

Oei dames,

Is idd niet zo leuk he,ik ben nu nog maar 32 weken en heb tot hier toe nog geen last,maar als ik denk dat mij dat ook nog staat te wachten:)
Zal ik nog maar even genieten nu het nog gaat he...
Ik wens jullie veel succes met je laatste loodjes en hopelijk hebben jullie snel je babytje in je armen hoor,veel succes

Liefs orchideke

Hi dames, balen die ondorbroken nachten het toiletritueel houdt mij ook aardig wakker en drie keer op een nacht rvoor uit is niet echt een uitzondering. Als ik slaap dan slaap ik ondanks mijn bekkenpijn nog wel heerlijk door ons waterbed. Ik kan zelfs nog half op mijn buik liggen. Jullie hebben nu weinig meer aan die tip maar ik wens jullie veel succes in de aankomende nachten.

veel liefs Bengel17

Terug
Bovenaan