Pfff wat een ochtend

Hoi meiden

Nou heb de hele dag door harde buiken. Gisteren voelde ik ons mannetje ook al veel minder, dus wordt wel onzeker hoor.
Vandaag belastingaangifte moeten doen, houdt in 15 min in de auto papieren afgegeven en weer terug.
WIlde nog boodschappen doen, want nu is het rustig. Nou dat ging eigelijk net niet. Thuis alles in de koelkast gekwakt en mijn bed in. Langzaam zakte het weg.
PFFFF de harde buiken heb ik nu eigelijk de hele dag en gaan steeds minder prettig aanvoelen.
Ook de kleine gaat steeds minder bewegen. (lees normaal elk uur voel ik hem zeker, nu kan ik heb zo 2 a 3 uur niet voelen) nou vind ik wel even wennen.

Vanmiddag gelukkig naar de VK. Datums worden dan geprikt, maar hoop dat ik dat ga volhouden. Want volgende week donderdag ben ik pas 37 weken.

x Yvonne

Naar hè die harde buiken. Ik heb nog een peuter rond lopen en heb er ook meer last van. Wat bij mij helpt in een lekkere warme kruik op mijn buik en dan ff op de bank. De laatste loodjes zijn het zwaarst, probeer je er maa een beetje bij neer te leggen, da ik makkelijker dan te verzetten. Succes meid!!

Hoi Yvonne,

Ja, ik vind het ook nogal een raar gevoel.. eerst voelde ik hem elke zoveel minuten wel, en gister helemaal niet en vandaag ook maar eens per 2 uur.. ook veel last van harde buiken, vreselijk... zit de hele dag achter het bureau op mijn werk en de tafel prikt dan zo in mn buik dat ik er maar een kussen tussen heb gelegd. Is gelukkig mn laatste werkdag. Gynaecoloog zei gisteren al dat ik niet meer mocht werken, maarja, die laatste dag...

Laat je nog even weten hoe het bij de VK was?

Liefs, Samantha

Spannend is dat toch he !? Word er bloednerveus van als die kleine zich niet meldt....
Bij mij is hij super druk, maar soms absoluut niet thuis.. daar word je zo onzeker van !

Maar als je het niet vertrouwd ga dan echt naar het ziekenhuis ! Nu kan je gelukkig naar de vk, maar anders echt bellen hoor !!
ze zijn bij mij daar zo makkelijk in !! ben ik zo blij om.. ik ga wel iedere keer voor niets (nou ja voor niets... mijn gemoedsrust is ook belangrijk:)) en alles is dik in orde... maar ik word er helemaal gek van !
Het zal er vast allemaal wel bij horen !

Ik ben benieuwd wanneer de datum wordt geprikt.. willen ze het met 38 weken doen !? Of toch eerder !?
Spannend !

Nou meid doe rustig aan .. en die warme kruik is misschien idd wel fijn op je buik !!!

Sterkte en laat ons weten hoe het was !

Terug
Bovenaan