pfff...wat een opluchting!

A

Anoniem

Guest
Ik ben een week over tijd. En natuurlijk begon ik em al te knijpen, zou ik zwanger zijn? Dat maalde me de hele week door mijn hoofd! Maar vanmorgen getest, gelukkig niet zwanger!
Ik ben in juli van mijn tweede kind bevallen, een dochter, en ik zit dus echt niet op een zwangerschap van de derde te wachten...hoe cru dat ook klinkt. Ik durf het eigenlijk haast niet op te schrijven met wat voor gevoelens ik de hele week rondliep, omdat ik weet hoeveel vrouwen al heel lang zwanger proberen te worden van de eerste of tweede.
Maar, ik moet er toch niet aan denken hoor, het is pas 7 maanden geleden, heb net m'n lijf weer een beetje terug, en ik ben écht de laatste 10 weken van mijn zwangerschap nog niet vergeten. Man wat was ik opgezwollen van het vocht...de verloskundige had het niet vaak zo erg mee gemaakt. Dit belemmerde mij in normaal bewegen en in mijn dagelijkse functioneren, ik was ook doodmoe ervan want je torst daardoor ook veel extra gewicht mee.
Bovendien vinden we twee kinderen goed. Dus we zullen misschien nooit bewust voor een derde gaan. En als het wel zo is, dan is het zo....maar blij zal ik dan de eerste tijd niet zijn.
Wie heeft dit ook meegemaakt, en was echt zwanger?

Hoi,

ken het gevoel helemaal alleen ik bleek echt zwanger te zijn ondanks pilgebruik. Heb een hele week gehuild en vond dat zo stom van mezelf want zoveel mensen willen zo graag een kindje. Ik had ook al 2 kids en die zwangerschappen waren drama's met al heel snel weeen, aan de weeenremmers, vroeggeboortes, ontstoken spataders met trombosegevaar, heftige bekkeninstabiliteit.

We wilden dus echt geen derde ook voor mijn gezondheid dus als je dan onverwacht zwanger bent is het echt geen roze wolk. Ook zat ik nog in een opleiding maar ja op een gegeven moment is het gewoon zo en was ik er ook wel blij mee hoor. Alleen lichamelijk was het weer geen pretje, Levi is nu 9 maanden en ik zit nog thuis, had weer heftige bekkeninstabiliteit en als toetje  een hernia waar ik net aan ben geopereerd.

Levi is ook 4 weken te vroeg geboren maar daar gaat het nu heel goed mee en het is zo'n lekker ventje en we zijn ook dolgelukkig met hem maar het ging/gaat niet van een leien dakje. Ik hoop ook dat het met mij lichamelijk helemaal in orde komt want ik heb weer dezelfde klachten als voor de operatie.

Toch vinden we Levi nog steeds een kadootje hoor en genieten super van hem maar ik begrijp je opluchting.

groetjes chimene
mv levi 12-06-07

HOi
Fijn dat je met begrijpt.
Maar inmiddels ben ik nog steeds niet ongesteld. Dus zaterdag ofzo nog maar een keer testen, hoewel ik al een week overtijd was, dan moet ie ook wel een goede uitslag geven lijkt me. Maar ja, je weet het nooit....

Terug
Bovenaan