Pfff, wat een opluchting!!

Hoi allemaal,

Vandaag de 20weken echo gehad. Alles wat goed!!! Wat een opluchting. Ik zag er best wel tegenop en was super gespannen toen we daar zaten te wachten. Gelukkig zag het er allemaal goed uit. Een kind volgens het boekje volgens de echoscopiste. We willen van te voren niet weten wat het is, dus op een gegeven moment moesten we even de ogen dicht doen omdat ze de billen op moest meten . Nu lekker verder genieten!

Groetjes Corina
20+5weken zwanger van de 2e.

Hoi Corina,

Weer een positieve 20 weken echo toe te voegen aan ons lijstje, gefeliciteerd! Wat een pak van je hart is dat he? Lekker genieten nu!

liefs,
Wendy

Hoi Wendy,

Zo eerst maar even een reactie aan je terug anders krijg ik straks op mijn kop van je (die mooie topic van jou over niet reageren). Nee hoor, grapje, want ik vind wel dat je gelijk hebt. Het is niet leuk als je helemaal geen reactie meer krijgt.
Maar bedankt voor je felicitatie, het is inderdaad een pak van mijn hart. Ik lees hier weleens dat er meiden zijn die zo'n zin hebben in die 20weken echo en er naar uitkijken, maar dat begrijp ik niet. Ik vraag me dan af of ze wel beseffen wat die echo inhoud. Het is echt geen pretecho hoor. Maar ik was enorm opgelucht toen alles goed bleek te zijn. Het echte genieten gaat nu beginnen.
Ook jij nog een fijne zwangerschap verder.

Groetjes van Corina

hoi hoi,

ook ik wil even reageren op jouw onderwerp. Natuurlijk eerst gefeliciteerd dat de echo helemaal goed was. Ik ben het wel met je eens dat de 20 weken echo echt geen pret echo is. Ik was ook best nerveus of alles wel helemaal goed zou zijn en ben nu blij dat dat gelukkig zo was. Het is echt een hele medische echo en ik vond het ook spannend. Inderdaad krijg ik soms het idee dat anderen alleen maar de leuke kant van de echo zien, maar ja dat is nu eenmaal soms zo en misschien ook maar goed ook. Dan zijn er ook meiden die gewoon veel genieten en zich minder zorgen maken . Iedereen heeft natuurlijk ook zijn eigen manier van omgaan met dit soort dingen.

Maar oke, nu kan het genieten dus echt gaan beginnen!

Groetjes Tamar

Hoi Tamar,

Dank voor je reactie en meeleven. Je hebt helemaal gelijk dat zij wel meer genieten van zon echo, maar wat als er iets mis blijkt te zijn, dan lijkt die klap mij vele mate groter als dat je er toch wat gereserveerder naar toe gaat. Maar het is wel waar dat als alles goed is zij meer van zo'n echo genieten als wij, die de zenuwen hebben voor zo'n echo.
Gelukkig dat bij jou ook alles goed was.

Groetjes van Corina

Terug
Bovenaan