Pfff, we hadden hem beter Houdini kunnen noemen!

A

Anoniem

Guest
Want onze kleine man lijkt net een boeienkoning. Hij is vlug als water en eer ik zijn tweede been in zijn broek heb gewurmt heeft hij de eerste er alweer uit gevist. Gaan zitten lukt ook steeds beter en steeds vlugger. Vanmorgen maakte ik een poepluier los en toen dacht meneer, kom ik ga maar weer zitten, want we hebben tenslotte weer lang genoeg geleden. Alles zat onder. Zijn pyjamashirt, zijn romper, hijzelf, mijn handen, de commode en het aankleedkussen. Daar maakte Stijn geen drama van, hij vond het alleen erg jammer dat hij niet mocht kleien met zijn eigengemaakte klei. En dan ben je natuurlijk net alleen thuis, zul je altijd zien. Zijn jullie kleintjes ook van die draaikontjes en ontsnappingswondertjes?

Groetjes van Marloes mv Hoedini (Stijn)

hoi marloes,

hier het zelfde hoor.
heb je alleen zijn broek uit wil meneer toch liever op zijn buik liggen.
en zo gaat het een kwatier door.
ook met aankleden is het een probleem,
doe nu eerst zijn luier aan en dan laat ik hem op zijn buik liggen en kleed ik hem zo aan.
vaak moeten wij  het ook met ijn 2en doen.

groetjes saloua

Het lijkt wel of ik mijn eigen verhaal leest.
Soms heb ik gewoon het  zweet op mijn rug staan als ik Brian aan het verschonen / aankleden ben. Nu is het zo dat direct naast de commode is het lichtknopje. Zéér interresant. Zodra hij op het aankleed kussen ligt prrt omdraaien en 20 cm vooruit en ja hoor doel bereikt, nou verschoon zo maar eens een vieze broek. Ik heb al geprobeerd om hem om te draaien (met z'n voeten naar de knop toe) nou hij probeert die draai ook gewoon hoor!
Het is bijna een vak...je kind aankleden En toch zijn het schatten.

Groetjes,
Achnita

Leuk he die bewegende guppen.
Maar af en toe o zo lastig om ze adn te verschonen.
Wat ik op het kdv waar ik stage heb gelopen altijd deed.
Ik gaf de kleine een schone  luier om mee te spelen tijdens het verschonen.
Zo van help even mee. Jij de luier vast uit elkaar vouwen kan ik de oude wegdoen.
Dit hielp vaak. Of een ander speeltje.
Soms helpt natuurlijk niks

Hihi, ik kan tegenwoordig een luier verschonen in allerlei standen.. Je word er handig in...
Gr. Anne-Marie

Hoi,
Nou Lieve kan er ook wat van..De luierdoekjes smaken haar ook best..haha, daar kan ze net bij, of zoekt ze gewoon op.
En alles wat aan een hangertje boven de commode aan het kapstokje hangt, moet het ook ontgelden...
De wipstoel, daar hangt ze ook gewoon half naast al zittend, als iets is gevallen doet ze zelf alle moeite om het te pakken..Gordijnen in de box trekken is momenteel ook erg leuk..Lekker bezig dus!
Groetjes Rina

Terug
Bovenaan