pfff weet het niet meer!!

A

Anoniem

Guest
hoi dames

ik ben nu 5 dagen overtijd en heb een huismerk test gedaan,allebij 2 lichte streepjes.
ik vraag me af of ik nu zwanger ben!!

of zijn  het misschien voorgedrukte strepen,
ik hoef mijn test niet voor het licht te houden want ik zie duidelijk een streep.
maar heel dun en licht!

verder zou dit mijn 2e zwangerschap zijn,en heb echt hele andere klachten,ben echt heel misselijk en moe,en heb echt al een buik!!
mijn bovenste knoop kan niet meer dicht en moet mijn buik echt inhouden als ik bekende tegenkom!!

maar over die test,zijn er meedere die dit hebben meegemaakt,of ben ik als enige zo onzeker.
anders ga ik volgende week wel ff bloed prikken,dan weet ik het gelijk natuurlijk!

graag reactie
xxx

hallo

ik wou ff reageren
een streep is toch echt een streep hoor
dus je bent gewoon zwanger
ik heb 29ste een test gedaan ook licht streepje maar wel goed zichtbaar en vandaag voor alle cker heid nog een keer en jah een hele dikke streep !!
ook mijn 2de zal dit dan gaan worden

geniet ervan en maak je niet te druk

liefs

trotse mama

ja,ik weet het,maar toch,het is zo raar en kan het niet bevatten,we zijn nu een half jaar bezig en ineens is er dan een streep,vind het eerlijk gezegt ook weer wel eng!!

en idd,zal binnenkort nog eens een test doen en ff bloed laten prikken,ben ook wel benieuwd wanneer ik ben uitgerekend

ik had namelijk op 28-12-2007 een positieve test maar ben toen toch ongi geworen,hoeveel ofzo weet ik niet meer (zwangerschap dementie hihi) dus misschien ben ik al verder dan dat ik denk!

we wachten maar rustig af meer kan je niet doen.

en voor jou ook de tweede?? hoe oud is je eerste??hihi

xxx

Idd een streep is een streep!!!!!!!!!!!!!

Van harte gefeliciteerd!

X Saskia
mv Rik 04-07-07

Clear blue heeft digitale test...
Daar staat gewoon geschreven: NIET ZWANGER of ZWANGER...

Keihard. Maar wel erg duidelijk!!!

streep is streep en maandag gewoon even testen bij de huisarts weet je het zeker groetjes sandra

hallo happymama24

je bevat het mischien zelf nog niet .
en daarom ga je twijfelen
maar het hoeft niet anders zou je niet 2 keer een positiefe test hebben
dus meid maak je niet te druk !!

jah we hebben een dochtertje van 15 maand zei is van 7 oktober 2006
en jij ?

liefs

hallo happy mama

wij hebben een zoontje van 19 maanden.
ik ga morgen naar de ha,heb vanmiddag een test gedaan van cleurbleu en deze was negatief (natuurlijk geen ochtend urine gebruikt)
dusben nu wel zenuwachtig

de ha wil mij zien en daarna een echo maken dus ik shake het heel erg,aan de ene kant voel ik me zwanger maar aan de andere kant ook niet!!

bij mijn zoontje had ik ook een laag hcg,thuis teste ik positief en bij de ha weer negatief (allebij met ochtend urine) en kwam dus bij 13 weken erachter dat ik toch zwanger was!

misschien is het nu ook weer wel zo en anders verbeeld ik het me denk ik!

welke test heb jij gedaan??
En met ochtend urine??
was deze duidelijk??

xx

Terug
Bovenaan