pfff...wie o wie heeft der nod rond 28 feb

A

Anoniem

Guest

wie   o   wie hebben   der   nod   op   28 februari en   zijn   dus   nu   ongeveer   druk   aan   de   klus..

hebben   jullie   ook zoiets   van   nou   we   moeten weer..of   gaat   he t bij   jullie   ontspannen   en   gewoon vanzelf..

en   de   hoeveelste  ronde zitten   julli..ik   in   ronde   3   dus   valt   mee.

groetjes   maagd  

Hoi maagd!

Ik zal me ff voorstellen: Ik ben Jenny, 24 en getrouwd sinds 19 augustus afgelopen jaar. Ik heb toevallig ook precies op 28 februari mijn n.o.d.!   Zit nu ook in mijn vruchtbare dagen, spannend  hè? Alleen heb ik al een dag lang een "eisprong op komst"... Dat zie ik aan de ovulatietests. Heb jij toevallig ook ervaring met die dingen, want ik weet niet of dit normaal is... Als je niet weet waar ik het in godsnaam over heb, zie het onderwerp "ovulatietest geeft nu al 1 dag maximaal streepje aan" , heb ik ook net geplaatst.

In welke ronde zit jij nu? Ik zit nu in ronde 1. In november ben ik al eens zwanger geweest, maar kreeg in december, met 6 weken,  een miskraam. Daarna een maand gewacht, en nu zijn we dus weer druk bezig..

Duimen maar voor ons allebei!!

Greetz Jenny

hey   jenny,

ik   zit   in   d e   derde   ronde..
ene   weet   je   wat     toevallig   is,ik   heb   een   miskraam   in   novembe r gekregen na   14   weken   zwanger   te mogen   zijn..

maa r goed   we   proberen   he t weer   opnieuw.
nee   ik   doe niet   die testen   waa r jij   het ove r hebt,dus   wee t je   helaas   er   niet s over   te   vertellen..

Maar   ik   ben   36 en   mn   vriend   is   43   en   we willen   nog   heel   graag   een   kindje   van ons   saampjes..

ik   voelde gisteren   mn   eisprong   althans   da t denk   ik   ik   voel   dan   meestal     rond   die   tijd   steken   op   die   plek   vandaar..hihi

dus   we zien   he t wel..
leuk dat   we   zo   kletsen   vind   ik   wel   gezellie..waa r kom   je   vandaan..

liefs   maagd

Hoi,
Ik heb ook op 28 febr mijn NOD het is nu al weer spannend aan het worden.
Ik ben 30 jaar en zit in ronde 2 voor ons eerste kindje.
Ik had van het weekend en maandag erge buikpijn en er kwamen slijmerige draden uit mijn vagina.(dit heb ik nog nooit gehad)
Misschien een goed teken??
Ik ben deze maand aan de tarwekiem capsules gegaan want ik hoor er goede verhalen over.
Hoe voelen jullie je op dit moment??
Ik probeer er zo weinig mogelijk mee bezig te zijn maar dit forum is erg verslavend. Groeten Barbara

hoi even voorstellen, ik ben moon,27 jaar,  zit in de 6e ronde, ben in sept 2005 getrouwd en sindsdien gestopt met de pil. gaan dus voor ons eerste kindje. mijn cyclus is 32 dagen dus we zijn nu ook aan het klussen. ben ook met ovulatietesten bezig maar nog geen positieve gehad. wanneer test jij dan jenny? ik doe het 's avonds want ik had begrepen dat 'sochtends niet goed is want dan is de urine te geconcentreerd.
ik hoop dat het deze keer eens 'raak'mag zijn.
op zich ben ik op het moment wel ontspannen en we genieten ook erg tijdens het klussen, het is geen moeten zeg maar. maar dat is ook wel eens anders hoor!
duimen dus maar voor iedereen!!

gr moon

goeiemiddag meiden, ik ben jolanda   27 jaar en ik zit in mijn derde ronde mijn NOD is ook rond de 28ste dus ben ik ook druk aan het klussen  . tot nu toe heb ik al wel last van   kwaaltjes zoals donkere urine en veel misselijk en duizeligheid . zou dat misschien ook kunnen komen omdat de hormonen van de pil je lichaam verlaten ??? verder is er geen spanning tijdens het klussen gewoon lekker relaxt het moet natuurlijk wel leuk blijven hihi . voor de rest wens ik iedereen veel succes met zwanger worden !  

groet jolanda

Terug
Bovenaan