Pfff z,n last van maagzuur help....

Hoi zwangeredamens,

Ik heb een vraagje ik ben nu 25 weken zwanger en heb erge last van brandend maagzuur ik kan weinig eten anders komt het met golven weer naar boven..Het is vooral als ik zit ik probeer al rechtop te gaan zitten maar   dat helpt ook niet altijd.
Ik heb al een middeltje antigal gehad van het ziekenhuis maar het helpt echt niet..
Help want ik heb z,n trek in alles maar het gaat niet..
Hoop dat er damens zijn zie wat tops hebben voor mij...

groetjes shir

hai

dat is vervelend joh, ik heb het zelf eigenlijk alleen als ik voorover buk en savonds in bed is het ook wat erger. ben nu 26 weken zwanger.

probeer echt kleine beetjes te eten verder zou ik niet goed weten wat je eraan kunt doen..

Hallo Shir,

ik heb gelukkig nooit last gehad van brandendmaagzuur, maar ik heb wel opgevangen dat gele vla helpt tegen maagzuur. Een Rennie mag ook.

Hopen dat het bij jou helpt. Het is het proberen waarn natuurlijk.

Groetjes Anne
38.4 wk zwanger

Hoi,

Vanillepudding, pepermuntjes, maalox kauwtabletten tegen brandendmaagzuur, gaviscon eumulsie, Rennies
Loop gewoon even bij de drogist of apotheek binnen en die kunnen je wel helpen aan een middeltje tegen brandend maagzuur, bij mij werken pepermuntjes ook heel goed (bijna alle middeltjes smaken naar pepermunt)

Veel succes met het vinden van een voor jou geschikt middel.

Groetjes Saskia

Hoi,
Vervelend hé, ik had er ook ontzettend last van en eigenlijk was er niks dat echt hielp. Ik heb de hele zwangerschap met Rennie op zak gelopen. Dat was het enige wat het nog een beetje verzachtte. Verder zijn er nog de geijkte tips; gele vla, korst brood, melk en je hoofdeinde van je bed wat omhoog zetten.
Succes
Groetjes Sil

Hoi,

Ik ben nu 37 weken zwanger en heb de hele zwangerschap zo'n beetje last gehad van brandend maagzuur / zure oprispingen. Vooral als ik vette en/of gekruidde dingen heb gegeten.

Bij mij helpen : Vloeibare Gaviscon, af en toe een suikerklontje. Dit werkt snel en effectief.  Het eten van lange vingers helpt ook wel.

Groetjes van Krista

Veel sterkte (want prettig is  het niet).  

Terug
Bovenaan