Pfff zo opgelucht!!!!

Nou vanochtend was er al om 7 uur uit, helemaal onder de zenuwen, kon haast geen adem halen en alles trilde van de zenuwen.
Ik heb een inwendige echo gehad en................. alles zag er heel heel goed uit, er zat een zwangerschap en,............ een iniemieni mensje!!!!
Ik was iets minder ver, maar dat kon nog verspringen, want het was nog heel klein.Het dooierzakje zat er nog aan,..maarrrrrrrrrr....HET HARTJE klopte!!!!!!!!!
was zo zenuachtig dat ik het niet zag, en heb nog een keer gevraagd of ik het mocht zien, Wat geweldig was het!!!!Ook helemaal goed bekeken en ze zei dat de baby goed lag,....midden in mn baarmoeder en zat een zwangerschapsring omheen,, kwa grote voor de weken zag het er ook helemaal goed uit!!!!!Ik ben zo blij datik bewijs heb gezien, kan mezelf nu richten op de vakantie,...zo blij.
We hebben gelijk gebaby shopt,durfde hiervoor niks te kopen ook geen sokje ofzo,...nu lekker leuke dingetjes gekocht!!!!Ben zoooooooooooooo blij!!!!
Zo ff alles eruit gegooit!!!
Liefs Nance

Lieve Nance,

Zat je bericht al af te wachten.....wat een SUPER goed nieuws meid. Zie je nou wel....een heel mooi mensje met een kloppend hartje!! Wat een top bericht!
Nu kan je je lekker gaan voorbereiden op jullie vakantie en er heerlijk van gaan genieten als compleet gezin. Ben zooooooo blij voor je!!
Hoe ver ben je nu dan? Leuk dat je ook gelijk wat hebt gekocht! Maakt het ook weer 'echter'.

Wanneer mag je weer een echo?
Geniet ervan, jou dag kan niet meer stuk!

Liefs en een dikke knuffel Lynn.

Ik mag over 3 weken weer voor een echoen ben ong 6 weken, maar het kon nog verschuiven, door die positieve test die ik halverwege heb gehad,...
ga nu lekker genieten!Liefs Nance

He meid, wat fijn te lezen dat je een goede echo hebt gehad. Geniet er van en heerlijk he, het geeft wel rust nu je het echt hebt gezien.

Fijne vakantie!

Liefs Mamamijn

Super fijn! Nu lekker genieten van je vakantie!
En wel fijn dat je over 3 weekjes alweer langs mag komen, en door je vakantie en die goede nieuws zullen die weken vast snel voorbij gaan!

Liefs

Ik zat ook iedere keer al te kijken of er een berichtje van je te zien was...wat heerlijk meid dat alles goed is, wat een opluchting he?
6 weekjes....wat klein he? Maar een kloppend hartje is het beste wat je kunt zien!
Wanneer was je laatste menstruatie?
Ik ben volgens mij nu 7 of 8 weken...maar wat ik al eerder zei..je krijgt 2 weken cadeau dus als je nu 9 weken bent moet je er 2 weken vanaf halen.
Van harte meis,wat zal jij lekker slapen vanacht.

Terug
Bovenaan