pfff

Nou, ik kon het niet laten hoor.
Ik heb net een test gedaan maar helaas negatief. Misschien te vroeg getest.Je hoort wel vaker dat de eerste test negatief is en de volgende positief.
Over een week doe ik er nog wel eentje.
Heb vandaag zi'n dubbele test gekocht,vandaar!
Ben dus 4 dagen over tijd, en nog steeds niks op komst!
We wachten gewoon verder af. Zou ik een hele week moeten wachten of is 4 dagen ook genoeg........wie heeft ervaring?
Liefs
 
Hoi Marie,

Na 4 dagen overtijd zijn de rode duivels toch gekomen. Ik baal hier ontzettend van.
Natuurlijk hoop ik dat het bij jou anders is, want dat kan natuurlijk heel goed.
Heb je klachten? Ik had dat namelijk niet. Soms had ik wel last van misselijkheid, maar volgens mij zat dat uiteindelijk tussen mijn oren haha!
Meid, ik duim voor je!!
Laat je het nog even weten hoe het afgelopen is??

Liefs, Linda
 
Marie,

Je kan gaan testen vanaf het moment dat je 1 dag overtijd bent, maar wanneer ben jij nou precies 1 dag overtijd? Dat is de vraag natuurlijk, vanwege de onregelmatige cyclus. Het is natuurlijk zo dat hoe langer je wacht hoe meer zwangerschapshormonen er in je urine zitten, maar dat hoeft voor de test niet uit te maken. Je krijgt dan hooguit een wat lichter streepje. Als er ook maar een piepklein beetje hcg in je urine zit krijg je sowieso een streep, licht of donker. Ik zou het gewoon over een paar dagen nog eens proberen. Heel veel succes!!

Groetjes,
Jacqueline
 
Terug
Bovenaan