Pfff

Hoi,

Ik vind het toch wel zwaar nu, veel misselijk, obstipatie, hoofdpijn, drie kinderen thuis door de vakantie en sinds 3 wk weer begonnen met werken.
Mijn hemel wat een combinatie, ik ben echt gesloopt en heb vandaag het grootste deel ziek in bed gelegen.
Ik hoop echt dat ik me wat beter ga voelen, ook voor de kinderen, ben met momenten een beetje kortaf geloof ik!!
Ik houd die 10-12 weken grens maar in mn hoofd, dat duurd gelukkig niet meer zolang!!

Gr MJ

OOOH vrouwke toch dat is balen..........moet zeggen dat ik ook heel erg moe ben en wel 48 uur in 24 uur kan en zeker wil slapen!
En met name 's morgens ben ik niet lekker....misselijk en gevoel dat ik flauwval zakt na een drinkontbijt wel weer.
Moet je nog lang tot de 12 wkn!
Je bent in ieder geval niet alleen.........kop op komt goed!

liefs Louise

Hoi,

Bedankt hoor!! doet me goed, vandaag voelde ik me gelukkig beter dan gister,, morgen mijn 1e echo...spannend
Ik zit nu in de 9e week, morgen weet ik precies hoever!
Maar wel de heftigste 1e weken tot dusver, nooit eerder zoveel last gehad en dan midden in de vakantie van de kids,,haha
Ik moet natuurlijk ook niet klagen, het is idd voor een goed doel, maar wat kan een mens zich slecht voelen zeg!!
Bedankt voor jullie reactie´s!!

Liefs MJ

irritant allemaal he!
Maar het hoort erbij!
Mijn man is nog 2,5 week weg en tot hij terug komt zit ik thuis met mn 2 lieve kleine schatjes die natuurlijk wel gezon eten moeten hebben!

Terug
Bovenaan